Wifi op iphone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe iphone. Nu heb ik het internet op iphone zelf afgezet (tot ik een aangepast abonnement heb) maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi op iphone
Hallo,
Ik heb sinds kort een nieuwe iphone. Nu heb ik het internet op iphone zelf afgezet (tot ik een aangepast abonnement heb) maar als ik thuis binnenkom maakt hij meteen connectie met de Wi-Fi hier thuis, ondanks dat het internet af staat. Wil dit zeggen dat het gratis is? Ik heb onlangs een rekening van 300 euro gekregen, daarom heb ik nu graag duidelijkheid. Iemand die me kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi is natuurlijk gratis. Wordt gebruik gemaakt van je eigen netwerk via een Wi-Fi accespoint.
|
|
|||
|
|||
Dat wil dan ook zeggen dat je thuisnetwerk niet beveiligd is...
Kijk toch beter uit wat je allemaal doet. Het is maar een goede raad die ik je meegeef... |
|
||||
|
||||
Je kunt "het internet" niet afzetten...
Bedoel je Mobiele Data? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
|
|