Wifi doet het niet van verweg discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds gisteren, doet mijn WiFi op mijn iPhone het niet goed meer. Ik ben op dit moment op vakantie, dus kan niet heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi doet het niet van verweg
Hallo allemaal,
Sinds gisteren, doet mijn Wi-Fi op mijn iPhone het niet goed meer. Ik ben op dit moment op vakantie, dus kan niet heel erg veel proberen. Wat ik wel weet: -Er is Wi-Fi signaal. Ik heb volle bak met mijn MacBook air, iPhone 4 van mn pa, en een iPod touch van mn zusje heeft ook volle bak. -Meerdere malen gereboot -netwerksettings hersteld -Wi-Fi is niet kapot, ik heb namelijk vandaag nog bij de Starbucks verbinding gehad, het schommelde tussen de 0 en 2 streepjes, maar meestal viel hij weer weg. -Als ik de iPhone 4 , MacBook Air en 3Gs naast elkaar leg, hebben de 4 en de Air wel verbinding, en de 3Gs kan niks vinden. -Ik was bezig met Whatsapp en iMessage toen het voor het eerst voorkwam. -Ik heb via een .deb bestand, Wi-Fibooster geïnstalleerd, werkte niet. Wie o wie kan mij helpen? Ik kan hem niet restoren, want niets op deze (nieuwe) Air staan, dat ik nodig heb op mn iPhone... Alvast tnx allemaal! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi doet het niet | iphone789 | Wi-Fi | 2 | 25-01-11 20:21 |
Wi-Fi doet het niet meer | JackNL | Wi-Fi | 16 | 06-11-10 15:31 |
Wi-Fi op openbare netwerken doet het niet ! | Ivanhoe01 | Wi-Fi | 3 | 13-08-10 10:47 |
Wi-Fi doet het niet meer. | Chiel226 | Archief | 1 | 10-02-10 17:11 |
Zucht nu doet de Wi-Fi het niet | daaf | Wi-Fi | 1 | 21-03-09 19:50 |
|
|