//

Probleem met mobiel internet 3gs

Probleem met mobiel internet 3gs discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Straight to the point: Ik heb een probleem met mijn mobiel internet (van youfone op KPN server) op mijn 3GS iOS 4.2.1 baseband ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-11, 18:17
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Unhappy Probleem met mobiel internet 3gs

Hallo allemaal,

Straight to the point:
Ik heb een probleem met mijn mobiel internet (van youfone op KPN server) op mijn 3GS iOS 4.2.1 baseband 06.15.00 (iPad baseband).

ik had 2 dagen internet, en opeens werkte hij niet meer. Er werd mij verteld dat de apn van mijn iPhone niet goed was, en dat ik die moest veranderen. Maar volgens mij had het mobiel internet het dan al meteen niet moeten doen.
Dus kijken hoe ik moet veranderen. kan dat dus alleen door aangegeven update die je bij instellingen hoort op te poppen, niet dus.
ik kan mijn iphone niet updaten naar de iOS 5, want ik heb iPad baseband en zal dan niet meer kunnen bellen na de update.

Ik vroeg me af of iemand enig idee heeft wat ik moet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-11, 08:46
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Standaard

laat maar, ik heb hem gefixed.

hoe laat ik mijn mobiel internet weer werken:

1. als mobiel internet het niet doet. probeer de simkaart dan eerst eruit en dan weer erin te stoppen (dit heb ik gedaan), want de simkaart kan ge disconnect raken. en dan doet bellen het wel maar mobiel internet niet.

2. is dit niet het geval; probeer dan de simkaart in een andere telefoon.

3. doet hij het dan nog steeds niet, is er iets mis met de simkaart of de apn instellingen. zorg dat de apn instellingen juist is.
(hiervoor heb je iOS 4.2 of hoger nodig). ga naar in de idevice naar instellingen>algemeen>netwerk> stel de apn in met de gegevens van je provider (meestal te vinden op hun site).

4. dan nog niet? ga dan naar je provinder en vraag om hulp/advies en eventueel om een nieuwe simkaart.
Reageren

Labels
apn, ios 4.2.1, iphone 3gs, mobiel internet, youfone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart foontje Internet in buitenland (roaming) 17 06-05-15 06:37
Mobiel internet probleem op iPhone 4 Sonicje iPhone algemeen 4 14-11-11 08:29
Probleem mobiel internet KPN iPhone4 berensy KPN 15 31-08-10 13:39
uitschakelen mobiel internet 3gs sjaak75 iPhone algemeen 6 04-02-10 17:09
3gs kpn mobiel internet werk niet Binke KPN 7 24-11-09 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:51.