Overschakeling Wifi naar 3G discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn internet op iphone4 deed het altijd prima overal, tot afgelopen week: opeens had ik thuis geen internet meer, maar verder wel overal. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overschakeling Wi-Fi naar 3G
Hoi,
Mijn internet op iphone4 deed het altijd prima overal, tot afgelopen week: opeens had ik thuis geen internet meer, maar verder wel overal. Als oplossing schakel ik me nu thuis in op onze Wi-Fi, dan doet hij het thuis wel. Mijn vraag is nu: schakelt hij dan als ik naar buiten ga automatisch over op 3G en als ik naar huis ga weer over op de Wi-Fi? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga eens naar buiten met je iphone hé.
|
|
||||
|
||||
Inderdaad!
Maar hij schakelt over naar het 3G of GPRS netwerk als je eenmaal buiten bent, ver van je huis. Je iPhone zal wel constant zoeken naar Wi-Fi-verbindingen in de buurt, dat vreet je batterij dus ik zou hem wel uitzetten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Van 3G naar Wi-Fi? | @pple_nerd | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 02-06-11 19:57 |
Wi-Fi naar vast | xBram | Wi-Fi | 10 | 04-03-11 09:58 |
Stream TV naar de iPhone! (Wi-Fi) | diotav | iPhone Apps | 8 | 31-07-10 20:22 |
Mac OS X: overschakeling van windows naar mac | kris77 | iTunes | 8 | 02-01-10 15:45 |
Wi-Fi naar mac sturen | ewievissers | Wi-Fi | 6 | 10-10-09 17:52 |
|
|