Van 3G naar WiFi? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een apparaatje bestaat waar je een simkaart in kan doen die van 3G een Wi-Fi hotspot van maakt? Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van 3G naar Wi-Fi?
Weet iemand of er een apparaatje bestaat waar je een simkaart in kan doen die van 3G een Wi-Fi hotspot van maakt?
Ik heb de iPad 2 en heb hem soms mee naar me werk. Er bestaat wel een Wi-Fi harddisk om je bestanden op te slaan. Maar dan 1 die van je 3G Wi-Fi maakt. BVD.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoek maar eens op het woord 'MiFi'
|
||||
|
||||
Citaat:
MiFi zet 3G-verbinding om naar Wi-Fi-netwerk - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Ik zag iets over MiFi via de Huawei E585 schijnt een beter signaal te geven dan een mobiel Heb hem direct een unlocked versie besteld op Ebay en is een stuk goedkoper dan Novatel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi naar vast | xBram | Wi-Fi | 10 | 04-03-11 09:58 |
Wi-Fi van je iphone doorlinken naar laptop | lilquincey | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-11-10 19:04 |
Windows: Mp3's kopiëren van pc naar iphone via Wi-Fi | Sv3nne | Desktop-applicaties | 2 | 07-11-10 14:11 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Bestanden van pc naar iPhone via Wi-Fi? | AeronNL | iPhone Apps | 8 | 19-11-09 23:23 |
|
|