Van 3G naar WiFi? discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een apparaatje bestaat waar je een simkaart in kan doen die van 3G een Wi-Fi hotspot van maakt? Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand of er een apparaatje bestaat waar je een simkaart in kan doen die van 3G een Wi-Fi hotspot van maakt?
Ik heb de iPad 2 en heb hem soms mee naar me werk. Er bestaat wel een Wi-Fi harddisk om je bestanden op te slaan. Maar dan 1 die van je 3G Wi-Fi maakt. BVD.
![]() |
|
![]() Zoek maar eens op het woord 'MiFi'
![]()
|
|
![]() Citaat:
MiFi zet 3G-verbinding om naar Wi-Fi-netwerk - iPhone - iPhoneclub.nl
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de reacties. Ik zag iets over MiFi via de Huawei E585 schijnt een beter signaal te geven dan een mobiel
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi naar vast | xBram | Wi-Fi | 10 | 04-03-11 08:58 |
Wi-Fi van je iphone doorlinken naar laptop | lilquincey | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-11-10 18:04 |
Windows: Mp3's kopiëren van pc naar iphone via Wi-Fi | Sv3nne | Desktop-applicaties | 2 | 07-11-10 13:11 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 09:58 |
Bestanden van pc naar iPhone via Wi-Fi? | AeronNL | iPhone Apps | 8 | 19-11-09 22:23 |
|
|