WiFi naar vast discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Is het mogelijk om van mijn iPhone internet aan mijn PC te geven? Dit moet dan wifi zijn. Want ik heb boven een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi naar vast
Hallo allemaal,
Is het mogelijk om van mijn iPhone internet aan mijn PC te geven? Dit moet dan Wi-Fi zijn. Want ik heb boven een pc staan zonder internet maar heb wel Wi-Fi thuis. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft die PC een draadloze netwerkadapter? (maar is het bereik van je router te beperkt)
|
|||
|
|||
Nee dat heeft hij niet. Ik dacht via USB doorgeven?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het moet niet via de provider gaan. Maar via het draadloze internet. Ik heb draadloos internet maar geen vaste draad. Dus ik wil graag op mijn vaste pc internet hebben via de Wi-Fi van mijn iPhone. Ofwel via USB ofwel via Bluetooth.
|
|
||||
|
||||
Je spreekt jezelf tegen met de combinatie "niet via de (internet)provider" en "Wi-Fi".
Waarschijnlijk bedoel je mobiele data? (3G) Staat je telefonieprovider internet tethering toe? (heb je die optie op je iPhone?) |
|
||||
|
||||
Gast, er is niets van te volgen, zo. Wat bedoel je met 'het moet niet via mijn provider gaan'? Bedoel je je isp / internet provider / kabelboer, of juist je mobiele provider, t-mobile bijv?
Je kunt je PC geen internet geven via de Wi-Fi van je iPhone, alleen via de USB kabel of Bluetooth (mits je PC ook Bluetooth heeft) én als je mobiele provider dat ondersteund middels tethering (instellingen, algemeen, netwerk, internet-tethering) ... Laatst gewijzigd door ballegooier; 03-03-11 om 15:25. |
|
|||
|
|||
Tethering staat er niet bij. Maar bedoel niet via telefoonprovider, maar internetprovider. En dan via USB.
|
|
||||
|
||||
Is het niet handiger om voor een tientje een wireless usb adaptor te kopen
|
||||
|
||||
Lijkt me in jouw geval toch echt praktischer om voor 65 euro een Wi-Fi router te kopen en die aan je bedrade internetverbinding te koppelen zodat je overal Wi-Fi internet in huis hebt. Dan kun je ook draadloos internetten met iPhone via je thuisinternet verbinding, over het algemeen sneller.
Het idee wat jij hebt is niet praktisch, niet logisch, en veel te ingewikkeld. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bijna geen 3G, vastlopen, houdt slecht Wi-Fi vast | ikke313 | Overige providers Nederland | 5 | 28-04-11 18:29 |
vast gelopen naar blackrain | jtstyle | Archief | 4 | 02-03-10 00:24 |
2g naar 3.0 geupdated en na halve dag vast | crystalclear | iPhone algemeen | 1 | 21-06-09 01:05 |
Help ik loop vast ! 1.1.1 naar 1.1.2 | RichyK | Archief | 5 | 27-01-08 00:32 |
1.1.1. naar 1.1.2 vast (osx) | partyfart | Unlock [archief] | 28 | 01-12-07 22:37 |
|
|