//

Wi-FI thuis plots niet meer toegankelijk, andere wifi netwerken probleemloos!

Wi-FI thuis plots niet meer toegankelijk, andere wifi netwerken probleemloos! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) plots maakte de iphone4 geen verbinding meer met de thuiswifi. We kunnen hem wel nog zien maar hij blijft zoeken om hem te verbinden. Elders ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-11, 15:41
kruimeltjen kruimeltjen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Wi-FI thuis plots niet meer toegankelijk, andere Wi-Fi netwerken probleemloos!

plots maakte de iphone4 geen verbinding meer met de thuisWi-Fi. We kunnen hem wel nog zien maar hij blijft zoeken om hem te verbinden.
Elders inloggen op een Wi-Fi netwerk is nochtans geen probleem.
We hebben al alles geprobeerd, de router gereset, de Iphone afgezet weer aan, Wi-Fi uit, netwerk negeren en opnieuw, alle laatste upgrades, 5.1.0 uitgevoerd, enzoverder...

Ik zie wel dat op het netwerk van de buren de signaalsterkte in het zwart aangegeven is en bij ons thuis de signaalsterkte in het blauw staat, verder zou ik echt niet weten wat het verschil is, alleen dat hij hem niet meer wil verbinden.
Best vervelend.
Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg, ben vandaag naar de store geweest en ze beweren dat het niet kan opgelost worden door hem op te sturen aangezien het probleem alleen bij ons thuisnetwerk is!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-11, 15:46
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Als het goed is betekend de blauwe streepjes dat je verbonden bent met de router en de Iphone. zwart betekend juist dat die niet verbonden is.

Misschien via de Iphone, de netwerkinstellingen resetten. dat doe je door naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerkinstellingen te gaan.
  #3  
Oud 29-12-11, 16:07
kruimeltjen kruimeltjen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard @Iphone3SG

Bedankt voor je antwoord.
Dit had ik reeds geprobeerd, maar intussen al zoveel andere dingen geprobeerd dat het misschien toch nog zou kunnen lukken... helaas is het niet gelukt, ik blijf ermee zitten... :-(
  #4  
Oud 29-12-11, 16:12
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Heb ik ook gehad met m'n iPod toen ik hem had geüpdate naar iOS 5.0.1 op 4.2.1 ging dat goed, maar intussen werkt het weer heb even in de router gezeten gewoon op instellingen opgeslagen geklikt maar niks veranderd in de Wi-Fi en nu werkt die weer
  #5  
Oud 29-12-11, 16:29
kruimeltjen kruimeltjen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Wi-FI thuis plots niet meer toegankelijk, andere Wi-Fi netwerken probleemloos!

plots maakte de iphone4 geen verbinding meer met de thuisWi-Fi. We kunnen hem wel nog zien maar hij blijft zoeken om hem te verbinden.
Elders inloggen op een Wi-Fi netwerk is nochtans geen probleem.
We hebben al alles geprobeerd, de router gereset, de Iphone afgezet weer aan, Wi-Fi uit, netwerk negeren en opnieuw, alle laatste upgrades, 5.1.0 uitgevoerd, enzoverder...
Ik zou echt niet weten wat het verschil is, alleen dat hij hem niet meer wil verbinden.
Best vervelend.
Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg, ben vandaag naar de store geweest en ze beweren dat het niet kan opgelost worden door hem op te sturen aangezien het probleem alleen bij ons thuisnetwerk is!
  #6  
Oud 30-12-11, 20:26
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Maak je modem en router 10 min spanningsvrij. (Stekker eruit!!!)
Daarna stekker er in en laat alles opstarten. Eerst modem, dan router.
Lukt verbinden dan nog niet?

Pak je iphone.
Ga naar instellingen - Wi-Fi - tik op jouw Wi-Fi- verbinding en klik vergeet dit netwerk.
Daarna vind je iphone jouw netwerk opnieuw, tik daarop en voer je wachtwoord in.
Klaar.

Is bekend probleem wat wel eens kan ontstaan. Is al vaker op dit forum voorbijgekomen. Check de zoekfunctie voor eventuele andere oplossingen.
Suc6.
  #7  
Oud 03-01-12, 11:33
kruimeltjen kruimeltjen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Oplossing...

Bedankt voor jullie aangeboden oplossingen. We hebben nog een tijdje alle mogelijke voorgestelde en gevonden online oplossingen geprobeerd, maar niets werkte. een zeer vreemd probleem.
Enige oplossing leek ons toen om een airport extreme aan te kopen, en dat hebben we intussen ook gedaan. Het probleem was er meteen mee opgelost, dus ergens toch iets met de router, al weten we nog steeds niet wat het kan geweest zijn dat hij plots niet meer werkte...

Nogmaals bedankt voor je uitleg!!
Groetjes
Kim
  #8  
Oud 03-01-12, 11:34
kruimeltjen kruimeltjen is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je uitleg, dit hebben we geprobeerd, zelfs een hele nacht uitgelaten, maar het hielp niets. We hebben nog een tijdje alle mogelijke voorgestelde en gevonden online oplossingen geprobeerd, maar niets werkte. een zeer vreemd probleem.
Enige oplossing leek ons toen om een airport extreme aan te kopen, en dat hebben we intussen ook gedaan. Het probleem was er meteen mee opgelost, dus ergens toch iets met de router, al weten we nog steeds niet wat het kan geweest zijn dat hij plots niet meer werkte...

Nogmaals bedankt voor je uitleg!!
Groetjes
  #9  
Oud 03-01-12, 19:33
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Graag gedaan.
  #10  
Oud 03-01-12, 19:38
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Heb je ook al geprobeerd om je iPhone op een vast IP adres te zetten. De gegevens vul je in onder Statisch.
  #11  
Oud 03-01-12, 23:06
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

Kanaal 11 van de router NIET gebruiken, lost vele problemen op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer Fimu iPad algemeen 3 14-08-14 15:17
Geen Wi-Fi netwerken meer joeyg19 Wi-Fi 167 11-01-11 01:56
Plots geen Wi-Fi meer goofke Wi-Fi 0 09-09-10 15:04
Wi-Fi werkt plots niet meer Luvlektrik Wi-Fi 7 20-10-08 13:27
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk RamonPouw Archief 11 22-10-07 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.