wifi grijs en geen service (watershade) discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Heb een Iphone 4 die kwam uit de wasmachine Heb alles schoon gemaakt nieuwe accu er in en nieuwe Speaker met antenne. Herstel netwerkinstellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi grijs en geen service (watershade)
Hey
Heb een Iphone 4 die kwam uit de wasmachine Heb alles schoon gemaakt nieuwe accu er in en nieuwe Speaker met antenne. Herstel netwerkinstellingen gedaan. Wis alle inhoud en instellingen gedaan. Telefoon blijkt goed te werken alleen staat Wi-Fi op grijs en heb geen service. Waar kan dit aan liggen. Kan het zo zijn dat er een chip stuk is. En heeft de Dock Connector ites te maken met deze problemen. Heb deze niet vervangen omdat hij gewoon goed werkt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste Dungeon,
Verschijnt de tekst 'geen service' onmiddelijk wanneer de simkaart in het toestel wordt gestopt? Als Wi-Fi grijs is, is dit niet meer te maken, de chip op het moederbord is dan onherstelbaar beschadigd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone 4 gebruikt de BCM4329 chip die zowel Wi-Fi als BT ondersteund op 2.4 GHz. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik de simkaart in de telefoon doe dan gaat hij eerst zoeken en vervolgens krijg ik geen service. Dit doet de Iphone een aantal keren achter elkaar (zoeken en dan geen service) Citaat:
Mocht dit het geval zijn. Dan hebben ze elkaar niet gevonden. Kan overigens wel Bluetooth aanzetten op de iphone hij gaat dan gelijk zoeken. |
|
|||
|
|||
Hoe heb je het moederbord gereinigd?
Anders adviseer ik je graag naar een reparatieshop te gaan die een ultrasoonreiniger heeft. Er zijn genoeg reparatiecentra die dit gratis doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als BT wel werkt en gaat zoeken is de RF-chip niet defect. |
|
|||
|
|||
Heb het schoongemaakt met propanol. Maar als het niet de chip is wat zou het dan kunnen zijn geen Wi-Fi op (grijs). Wel BT (zoeken). Maar geen netwerk verbinding als ik de sim in het toestel stop. Wel zoeken en dan geen service
Wat zou ik nog kunnen controleren. Neem aan dat de Dock Connector niks met het signaal te maken heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In dat geval moet je eens naar de antennes kijken en dan vooral naar de aardingstrips. Als die gecorrodeerd zijn is de ontvangst zeer slecht. De antennes in de iPhone zijn 1/4 Lambda groundplanes en die hebben een zeer goede aarding nodig (nl. de gebruiker). |
|
|||
|
|||
Oke en waar zitten deze aardingstrips, is er een plaatje van.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] | pcsw | Wi-Fi | 52 | 03-03-12 12:05 |
Wi-Fi plots in het grijs.. | Chelle182 | Wi-Fi | 1 | 27-02-12 10:03 |
iPhone 3gs Wi-Fi en bluetooth grijs, valt telkens uit | thijmenmortier | Wi-Fi | 2 | 24-08-11 14:55 |
iPhone 3G: Geen Service / Wi-Fi a herstel | Bisazza | Unlock | 4 | 24-03-10 11:56 |
Wi-Fi grijs na update 2.0 | jacobdeboer33 | Wi-Fi | 12 | 02-09-08 17:55 |
|
|