Wil reservekopie maken maar WIFI kapot discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe Iphone. Wil van mijn oude Iphone een reservekopie maken, om deze daarna op mijn nieuwe te zetten. Maar... de Wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wil reservekopie maken maar Wi-Fi kapot
Hallo,
Ik heb een nieuwe Iphone. Wil van mijn oude Iphone een reservekopie maken, om deze daarna op mijn nieuwe te zetten. Maar... de Wi-Fi van m'n oude is kapot. Hoe kan ik nu een up-to-date reservekopie maken? Groet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon in iTunes...
Rechts op je iPhone rechterklikken en kiezen voor reservekopie aanmaken... |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Had het eerder geprobeerd via iTunes, maar dan via het beginscherm (daar waar staat: Reservekopie maken computer / iCloud, en daaronder staat de datum wanneer voor het laatst Reservekopie is gemaakt), maar dit ging ook alleen maar via Wi-Fi. Bij de optie rechtermuisknop dus niet. Bedankt! Laatst gewijzigd door Zebravinkje; 21-03-12 om 00:07. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie maken mislukt | hadoz | iTunes | 19 | 31-07-15 10:40 |
greyed Wi-Fi - Wi-Fi kaart kapot? | blond | Wi-Fi | 3 | 21-09-11 07:27 |
Al gejailbreakt? Maar wil gebruik maken van verbeterde versie Jailbreak?! | chappoian | Jailbreak | 2 | 13-10-10 07:58 |
Muziek: computer kapot wil wel nieuwe muziek! | sannetjeislief | Muziek, foto & video | 4 | 03-08-10 13:21 |
|
|