Krijg maar geen verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Het lukt mij maar niet een verbinding te krijgen met Wifi. Hopelijk kunnen jullie soelaas brengen want ben ten einde raad hoor. Ben er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg maar geen verbinding
Hoi,
Het lukt mij maar niet een verbinding te krijgen met Wi-Fi. Hopelijk kunnen jullie soelaas brengen want ben ten einde raad hoor. Ben er al vier dagen aan het zoeken en proberen en begin het stilletjes aan zo beu te worden als koude pap!! Als ik via Settings, Wi-Fi ga krijg ik mijn draadloos netwerk te zien. Ik kan perfect mijn wachtwoord ingeven en daarna komt een vinkje naast het netwerk te staan. Maar als ik dan mijn mails of iets dergelijks wil openen lukt het maar niet. Wat ik allemaal al heb uitgeprobeerd:
Als jullie niets weten verkoop ik da spellement gewoon want ben het kots kots beu!!!! Dank voor de hulp alleszins! Laatst gewijzigd door Jootje; 19-04-08 om 12:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Reset je netwerk instellingen eens op de iPhone. Bij settings-general-reset
|
|||
|
|||
Heb ik ook al verschillende malen geprobeerd, helpt ook niet.
Ik ben ten einde raad... |
|
||||
|
||||
Je zegt als je je mails wilt openen. Kun je dan wel surfen via Safari ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet op mails, niet op safari, niet op installer, niet op weather.... Kan het te maken hebben met DHCP? Ik heb gezien in de router dat dit standaard uitgeschakeld is voor de LAN verbinding. Hoe het zit voor de WLAN verbinding weet ik niet. Als ik DHCP wil aanzetten in de router, moet ik een vast IP adres in de router zetten anders lukt het niet. Ik heb dan in de Iphone gebropeerd een vast IP adres in te zetten maar ook dit (rara) werkt niet. Moet ik DNS server invullen in de Iphone? |
|
|||
|
|||
Heb vandaag zelfde (storende) ervaringen gehad;
"herstel netwerkinstellingen" heeft bij mij wel geholpen |
|
|||
|
|||
De routers die ik ken hebben geen verschillende dhcp services voor wired en wireless verbindingen.
Het gemakkelijkste is het om de DHCP gewoon aan te zetten. Dan hoef jezelf niet alle IP nummers op je iPhone in te voeren. Dat van dat vaste ip nummer invullen als je DHCP aanzet begrijp ik niet. Soms is het mogelijk een bepaalde range te definieren maar 1 adres is mij niet bekend. Laatst gewijzigd door ControlSje; 19-04-08 om 17:04. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!! | Shiney | Wi-Fi | 5 | 16-02-11 12:12 |
krijg maar geen 3G netwerk | Maxi86 | iPhone algemeen | 5 | 26-09-10 08:32 |
krijg geen verbinding meer met appstore | stiefmen | iPhone algemeen | 4 | 29-06-10 23:30 |
Krijg geen verbinding met mijn provider :S | vandenhurk | iPhone algemeen | 0 | 04-10-09 16:39 |
Krijg geen verbinding met WinSCP | siete | Archief | 6 | 23-10-07 14:25 |
|
|