Sinds 5.1.1 slurpt wifi? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Na update naar 5.1.1 LIJKT het erop (ik ben nog allerlei dingen aan het uitproberen) dat ALS ik m'n iPhone EN iPad op wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sinds 5.1.1 slurpt Wi-Fi?
Dag,
Na update naar 5.1.1 LIJKT het erop (ik ben nog allerlei dingen aan het uitproberen) dat ALS ik m'n iPhone EN iPad op Wi-Fi heb staan ze beiden erg veel batterij verbruiken. Daarnaast lijkt m'n iPhone meer te verstoken. Het waar aan ben ik nog aan het uitzoeken, wordt vervolgd dus. Iemand soortgelijke ervaringen, of juist niet?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Juist niet
Het maximale zendvermogen voor Wi-Fi is volgens "EN 300 328" 20 dBm (ca. 100 mW - mW= MilliWatt) of -10 dBW. Het maakt niet uit met welke versie van iOS, het is altijd maximaal 20 dBm. Ook routers, access point, hotspots, enz... gebruiken niet meer zendvermogen. Als je dat verder gaat onderzoeken zou ik je een zeer goede spectrum analyzer aanbevelen. Succes gewenst Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 13-05-12 om 19:01. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oh ja, ik ben erg jong, eerst 62 (in woorden: tweeënzestig). Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je wat zinnigs als tool voor oplossing buiten de speeltjes die je van je baas krijgt? Overigens ben ik met "burger-gereedschap wat verder gekomen ondanks je bericht. Heb je het nog ERG druk met je werk? Denk dat je thuis zit (vut oid) en tijd zat hebt: ik niet helaas. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geniet van een riant staatspensioen en heb het dus niet druk met werk Succes met het "burgergereedschap" om metingen te doen op 2.4 GHz |
|
||||
|
||||
Citaat:
Grappig: jouw inkomen komt dus van mijn arbeid: dankjewelasjeblief. En nu doe je moeilijk over iets waarvan je verstand hebt (toch?) Tssssk. Even hokje zoeken. Mijn "Burgergereedschap" bestaat uit proberen tot en met. Ik hoop op een ander antwoord van iemand die niet zo uitgerangeerd is. |
|
|||
|
|||
tsjonge tsjonge doe even normaal tegen elkaar, er is al ellende genoeg.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Willem, relax ff .....
Eerst vind je dat ie erg jong klinkt?? dan een ouwe *** en dan is ie blijkbaar uitgerangeerd en maakt ie ook nog eens je belastingcenten op? kom op joh.... ik zou bijna zeggen 'doe eens normaal' ;-) wmb, deze draad sluiten en verwijderen... |
|
||||
|
||||
En omdat we hier volledig off-topic gaat eerst maar even een slotje!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi slurpt ineens? | wblink | Wi-Fi | 1 | 03-05-12 16:41 |
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 | Tiestofan | Wi-Fi | 2 | 18-12-10 19:15 |
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 | mouchoir | Wi-Fi | 10 | 05-11-10 11:45 |
Sinds iPhone 4 geen Wi-Fi thuis | Dejive | Wi-Fi | 12 | 17-10-10 23:15 |
sinds paar weken plots geen Wi-Fi meer | evelyne_d81 | Wi-Fi | 1 | 16-05-09 16:38 |
|
|