Iphone4 kan geen verbinding maken met wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe Iphone4. Wanneer ik op mijn wifi wil geeft hij aan 'Geen verbinding mogelijk met netwerk ziggo....'' Deze melding geeft hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 kan geen verbinding maken met Wi-Fi
Hallo,
Ik heb een nieuwe Iphone4. Wanneer ik op mijn Wi-Fi wil geeft hij aan 'Geen verbinding mogelijk met netwerk ziggo....'' Deze melding geeft hij meteen na het aanklikken van het netwerk (Kan dus niet een nwachtwoord invoeren). Met mijn oude Iphone en Ipad kan ik wel gewoon op Wi-Fi komen.. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Mariska |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Reset alle netwerkinstlingen of anders even helemaal restoren. Instellingen>algemeen>stel opnieuw in.
|
|
|||
|
|||
Modems en Routers van Ziggo zijn erg gevoelig voor nieuw aan te melden apparatuur. Alles opnieuw opstarten is dan de enige remedie.
Al eens geprobeerd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s kan opeens geen verbinding maken met de Thuis-Wi-Fi | diedemink | Wi-Fi | 4 | 11-04-12 12:11 |
geen verbinding maken met Wi-Fi | driver91 | Wi-Fi | 8 | 17-10-10 12:55 |
Kan geen verbinding maken met | Guest-1102131139 | Wi-Fi | 0 | 19-02-10 16:45 |
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi | NPE | Wi-Fi | 19 | 22-01-10 08:33 |
Wi-Fi kan geen verbinding maken in 't buitenland | Londonforever | Wi-Fi | 10 | 13-07-09 20:24 |
|
|