Imessage & Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Sinds een maand ongeveer heb ik mij toch een Iphone aangeschaft 😍 Nu merkte ik alleen iets op laatste dagen. Ik heb het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imessage & Wi-Fi
Dag allemaal,
Sinds een maand ongeveer heb ik mij toch een Iphone aangeschaft 😍 Nu merkte ik alleen iets op laatste dagen. Ik heb het gezocht op dit forum, maar niet gevonden. Ik leg het eventjes uit: Gezien mijn vriend ook een Iphone heeft, sturen wij via Imessage. Ik zit echter nog tot november dit jaar vast aan een abonnement bij Proximus, waardoor ik maar 10MB data per maand heb. Natuurlijk kan ik wel een pack extra activeren (€5 voor 20MB). Enkele dagen geleden was mijn 10MB data op. Daarna ging er van mijn belkrediet geld af voor het versturen van Imessage. Ik heb dan maar mobiele data tijdelijk afgezet om geen financiële verrassing te krijgen eind van de maand. Via Wi-Fi kan je wel Imessage versturen. Maar wat blijkt nu? Wi-Fi blijft niet actief als het toetsenbord is geblokkeerd. Waardoor ik dus thuis, met Wi-Fi, geen imessage-berichten krijg. Tenzij mijn scherm niet geblokkeerd is. Na 5 minuten wordt de tekst automatisch als sms verstuurd. Wat is dan de meerwaarde van Imessage als je zelfs met Wi-Fi de berichten niet toekrijgt als Iphone geblokkeerd is? Is er een mogelijkheid Wi-Fi actief te houden? Met de kans dat het aan de batterij eet natuurlijk. Iemand raad of een tip? Ik ben nog niet volledig mee met de Iphone 😊 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op een Mac kan je ook iMessages ontvangen en verzenden maar daar heb jij natuurlijk niets aan, helaas |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het ambetante is die beperkte data en de vergoeding als ik eerder wil opstappen. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi & ios 5 | knarf18 | Wi-Fi | 5 | 06-12-11 14:57 |
Wi-Fi & Jailbreaken | lodevs | Jailbreak | 6 | 21-03-11 20:37 |
Wi-Fi && jailbreakme.com | Pega | Unlock [archief] | 5 | 16-12-07 17:56 |
|
|