Ios 6 beta 2 wifi probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4s met ios 6 beta 2 en het probleem is dat ik als ik mijn wifi verbind dat die verbonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 6 beta 2 Wi-Fi probleem
Hallo,
Ik heb een iphone 4s met ios 6 beta 2 en het probleem is dat ik als ik mijn Wi-Fi verbind dat die verbonden is maar hij lukt niet . Heb alles gepropeerd , netwerk instellingen herstellen , de iphone zelf herstellen . Naar de router zijn instellingen gekeken en alles klopt . Bij andere Wi-Fi netwerken doet hij het wel volgens mij . Ik heb hem weer terug naar ios 5.1.1 gezet en daar doet hij het gwn . Ik kon op internet geen oplossing vinden , misschien jullie een idee ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, die vraag stellen in onderstaande link Dit is alles behalve een "iPhone Algemeen" probleem
http://forum.iculture.nl/f133/develo...ios6-beta.html Succes gewenst |
|
||||
|
||||
zoals reeds voorgesteld..vraag daar stellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem | iOS5 | iPhone algemeen | 19 | 30-06-11 16:18 |
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) | stefonline | iPad algemeen | 2 | 17-10-10 23:46 |
|
|