Wifi wel volle ontvangst maar geen verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben 3 ontvangers in huis. Boven , onder en Telenet . Met de pc heb ik op ieder netwerk volle ontvangst op volle snelheid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi wel volle ontvangst maar geen verbinding
We hebben 3 ontvangers in huis. Boven , onder en Telenet .
Met de pc heb ik op ieder netwerk volle ontvangst op volle snelheid ! Maar op 2 iPhone en 2 iPads heb ik alleen maar ontvangst op Telenet ! Op onder en boven heb ik heel moeilijk maar eventjes ontvangst terwijl het netwerk vol ontvangst aangeeft? Wie ken mij hierbij helpen aub ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi verbinding, maar geen internet | Amber89 | Wi-Fi | 24 | 19-04-12 16:07 |
wel vinkje, maar geen Wi-Fi icoontje of verbinding | nouska1976 | Wi-Fi | 2 | 05-02-11 18:12 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? | Marc Doorakkers | Archief | 1 | 06-05-08 22:50 |
|
|