Tijdgebonden airport extreme discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een airport extreme (5e generatie), werkt goed. Maar opeens hadden we vanavond geen verbinding meer. Eerst gewoon gewacht en niks gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdgebonden airport extreme
Ik heb sinds vandaag een airport extreme (5e generatie), werkt goed.
Maar opeens hadden we vanavond geen verbinding meer. Eerst gewoon gewacht en niks gedaan en toen toch maar even de stekker er uit. Daarna deed ie het weer. Daarom eens gezocht in de instellingen van het airport configuratie-programma. Zou het te maken kunnen hebben met de instellingen "tijdgebonden toegang". Power lampje was groen en aan de achterzijde waren alle ledjes van de aangesloten netwerkkabels ook aan. Zou dit toeval zijn of moet ik iets anders instellen. Alvast bedankt voor het meedenken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AirPort Extreme | ErikWF | Wi-Fi | 1 | 19-07-12 13:17 |
Airport Extreme | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 13 | 26-03-12 23:08 |
Airport extreme | tonveringa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 30-01-12 19:39 |
Airport Extreme | Wilby | Wi-Fi | 9 | 12-11-11 19:36 |
Airport extreme hd en iphone | mark 3gs 16gb | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 11:10 |
|
|