//

Wifi button is grijs [NO-WIFI]

Wifi button is grijs [NO-WIFI] discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door koosie hoi door de verouderde posts kick ik deze pagina maar weer ik zit dus ook met dit probleem dit kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-05-10, 20:38
ollieh ollieh is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: A'dam
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar ollieh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koosie Bekijk bericht
hoi
door de verouderde posts kick ik deze pagina maar weer
ik zit dus ook met dit probleem
dit kwam dus inene uit het niks
ik kan Wi-Fi niet meer gebruiken
de Wi-Fi knop blijft grijs kan er dus niet op klikken
heb hem al gerestored naar de laatste firmware toen deed hij het alsnog niet
ik heb hem toen simlockvrij gemaakt doormiddel van eerst jailbreaken met spirit vervolgens de baseband gedowngrade met fuzzyband en daarna met ultrasn0w geunlocked
de Wi-Fi knop blijft dus maar grijs. wat moet ik nu doen om het op te lossen
alvast onwijs bedankt voor de hulp jongens!

groeten Koos Heemskerk
exact hetzelfde probleem hier.. de oplossing eerder aangeboden is echt te technisch voor mij...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-05-10, 10:45
jiski1 jiski1 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb dit zelf ook. Sinds vandaag, hij werkte de laatste weken prima toen ik hem had. Totdat gister hij geen enkel netwerk kon vinden, en toen ik vanochtend aanzette, toen was dat icoontje grijs. Kan nergens op drukken. Mijn iPhone is wel gejailbreakt maar ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeft? Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen.
  #23  
Oud 25-05-10, 11:36
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

ik heb het omgestelde probleem. kan Wi-Fi wel aanzetten maar vind geen netwerken.
3x restored maar geen effect.
heb toestel uit eindelijk opgestuurd naar solid vision voor garantie repair.
  #24  
Oud 26-05-10, 21:17
sabje sabje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Hier zelfde probleem vanmorgen deed ie het en nu opeens weer niet gewoon grijs :S heeft iemand hier al een oplossing voor want ik kan em niet ter garantie opsturen.....
  #25  
Oud 27-05-10, 08:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sabje Bekijk bericht
Hier zelfde probleem vanmorgen deed ie het en nu opeens weer niet gewoon grijs :S heeft iemand hier al een oplossing voor want ik kan em niet ter garantie opsturen.....
Heb je dit vaak? Ik heb het ook wel een paar keer gehad. Maar altijd na een restart was het verholpen.
  #26  
Oud 04-06-10, 00:30
collinbarning collinbarning is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard Het Vriesvak in!!

Geloof het of niet...maar mijn Wi-Fi was ook op grijs, na alles te hebben geprobeerd heb ik mijn Iphone uitgezet en uit pure ellende in het vries gegooid en na een half uurtje er weer uitgehaald en hij doet het!!!!! Raar maar waar!

Laatst gewijzigd door collinbarning; 04-06-10 om 00:42.
  #27  
Oud 04-06-10, 03:13
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Ik heb het ook een keer gehad: Wi-Fi vond geen toegangspunten meer wat ik ook deed. Alleen herstellen hielp nog. Sindsdien geen problemen meer met Wi-Fi.
  #28  
Oud 06-06-10, 06:58
Xplod Xplod is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heusden O-Vl. Belgie
Berichten: 97
Standaard

Ik had ook het greyed out probleem en mijn iphone nog onder garantie binnen gedaan bij Mobistar. 14 dagen later, eergisteren om exact te zijn,... gewoon een nieuwe mogen ophalen. Blijkbaar kregen ze het bij apple ook niet gefixt
__________________
... ook nog 2 iPod's 4th gen. stuck on 6.1.3
  #29  
Oud 24-06-10, 13:19
koosie koosie is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

jongens ik had het probleem ook. bij mij is het opgelost door hem meerdere malen te hertellen toen deed hij het opeens weer!
  #30  
Oud 24-08-10, 09:48
Hanzel Hanzel is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

sinds enige tijd heb ik soortgelijke problemen maar door vakantie ed heb ik nog niet op kunnen lossen.

wat is er aan de hand in chronologische volgorde:
  1. plots kwamen er meldingen op dat het niet mogelijk was een bepaald accesoire aan te sluiten terwijl de telefoon gewoon naast me lag. ik deed iig niets. na het wegdrukken bleef de melding opkomen. aan-uit zetten hielp ook weinig tot het opeens ophield.
  2. Wi-Fi deed het toen ook niet meer. bij "Settings" staat sindsdien Wi-Fi op grijs.
  3. toen geprobeerd via DFU een restore van 3.1.3 te doen maar als de restore wordt gecheckt met Apple krijg ik error 3194.
  4. sindsdien zuipt de iphone batterij (als is het gek genoeg wel iets beter geworden of ik wen eraan). erg hinderlijk als je op vakantie bent op n camping zonder stroom op je plek... dan wil je gewoon dat ie t doet.
  5. een reset van de netwerk instellingen doet ook niets. ook niet na een restart.

1 ding waar ik over twijfel is dat m'n collega de dag voordat dit gebeurde zo'n smily optie had toegevoegd aan de sms'jes. Zou zoiets een virus kunnen bevatten? Weet alleen niet zeker meer welke App dat was. Is het mogelijk ergens een App historie te vinden want hij is al verwijderd.

En in dit forum topic lees ik wel iets over een kapotte Wi-Fi chip maar ik wil toch eerst meerdere methoden proberen alvorens naar de winkel te stappen voor garantie.

wie-o-wie?
  #31  
Oud 24-08-10, 11:20
Xplod Xplod is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heusden O-Vl. Belgie
Berichten: 97
Standaard

Hé Hanzel,

puntje 2,3,4 en 5 komen mij alvast héél bekend voor met een ruil onder garantie als gevolg.
Van smiley's met virussen ofzo heb ik alvast géén weet.
  #32  
Oud 24-08-10, 12:15
Hanzel Hanzel is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xplod Bekijk bericht
Hé Hanzel,

puntje 2,3,4 en 5 komen mij alvast héél bekend voor met een ruil onder garantie als gevolg.
Van smiley's met virussen ofzo heb ik alvast géén weet.
mmm.... ben ik m voor de 2e keer 3wk kwijt... bedenk me alleen dat ik dan snel de garantieperiode moet checken. toch geen 1jaar...??

en dan hopen dat ze bij de garantie afdeling alleen nog maar iPhone4's hebben liggen
  #33  
Oud 26-08-10, 09:55
Xplod Xplod is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Heusden O-Vl. Belgie
Berichten: 97
Standaard

In de EU ... dus sowieso ook in Belgie ... is de garantie wettelijk vastgelegd op 2 jaar waarvan en in het geval van een iPhone ... valt het 1ste jaar voor de rekening van Apple.
2 jaar garantie heb je dus sowieso
  #34  
Oud 26-08-10, 12:56
Hanzel Hanzel is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xplod Bekijk bericht
In de EU ... dus sowieso ook in Belgie ... is de garantie wettelijk vastgelegd op 2 jaar waarvan en in het geval van een iPhone ... valt het 1ste jaar voor de rekening van Apple.
2 jaar garantie heb je dus sowieso
vanavond eindelijk tijd om langs te gaan. we zullen zien... thanks!
  #35  
Oud 06-11-10, 15:11
geejat geejat is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

Vanochtend maar alles geupdate naar 4.1. Ook al omdat mijn accu afgelopen week wel heel snel leeg was. Na update geen Wi-Fi meer. Icoontjes is grijs. Geprobeerd herstart, Network settings reset. Het helpt allemaal geen fluit. Misschien is het wel goed om de problemen hier uit elkaar te houden want ik lees ook veel berichten waarin de iPhone geen contact meer maakt met het Netwerk. Maar dat heeft volgens mij niets te maken met het grijze iPhone icoontje.
  #36  
Oud 06-11-10, 15:59
koosie koosie is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

ik zit ook weer met hetzelfde probleem icoon grijs heb geen Wi-Fi meer de batterij ging ineens heel snel leeg toen ik mijn telefoon opstarte stond hij in safemode en kreeg hem er niet meer uit, misschien iets te maken met mywi dat had ik al laatst geintalleerd maar daar viel mijn telefoon 2x van uit daarna niet meer gebruikt een dag later deed ineens me Wi-Fi het niet meer
  #37  
Oud 07-11-10, 11:45
Hanzel Hanzel is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geejat Bekijk bericht
Vanochtend maar alles geupdate naar 4.1. Ook al omdat mijn accu afgelopen week wel heel snel leeg was. Na update geen Wi-Fi meer. Icoontjes is grijs. Geprobeerd herstart, Network settings reset. Het helpt allemaal geen fluit. Misschien is het wel goed om de problemen hier uit elkaar te houden want ik lees ook veel berichten waarin de iPhone geen contact meer maakt met het Netwerk. Maar dat heeft volgens mij niets te maken met het grijze iPhone icoontje.
Toen je deze week zo vaak moest opladen had je toen nog wel Wi-Fi? Werd je telefoon ook heel erg warm ook tijdens normaal gebruik? Bij mij toen wel. Ik twijfel of het bij jou dan met die update naar 4.1 te maken heeft.

Ik heb mijn telefoon voor garantie laten osturen en n nieuwe gehad. Zonder opgaf van reden natuurljk maar denk dat het hardware matig kapot was.
  #38  
Oud 07-11-10, 22:16
dralec dralec is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard

Het lijkt een virus. ik heb in de garantie ook een nieuwe gekregen maar Wi-Fi werkt wel maar met minder sterk signaal als de andere apparaten in huis. ook werkt de gps minder sterk. hoe controleer je op virus voor de `Iphone?
  #39  
Oud 23-11-10, 19:26
iGeO iGeO is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 13
Standaard

Hallo

Ik heb net een week m'n iPhone 4 in gebruik via t-mobile en sinds 3 dagen terug heb ik ook problemen met m'n Wi-Fi (Wi-Fi-button is grijs en geeft aan; geen Wi-Fi).

De iPhone is NIET gejailbreakt en ik heb de laatste firmware erop draaien (iOS 4.2).
Op m'n ouwe 3G werkt m'n Wi-Fi nog als vanouds ( deze is wel gejailbreakt op iOS 4.1).

Ik heb enkele dagen terug de app, "whats ap" via de AppStore binnengehaald, kan dat er mee te maken hebben?
Daarna kwam nl volgens mij het probleem.

Iemand een idee/oplossing?

:-(

Laatst gewijzigd door iGeO; 23-11-10 om 19:56.
  #40  
Oud 03-12-10, 00:20
beetledrift beetledrift is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

hallo mensen,
ik heb hetzelfde probleem.
iphone 3g overgekocht van iemand, want die ging over naar de 4g.
Wi-Fi knop was vanaf dat moment al grijs, maar ik dacht dat het te maken had dat de telefoon nog geen unlock had, of niet gejailbreaked was.

nu vandaag, jailbreak erop gezet (want kerel had geupdate naar 4.1 voordat ik hem kocht)

maar nog steeds, geen Wi-Fi.

overigens heb ik geprobeerd de oplossing te doen van de 1ste pagina, maar de downloadlinkjes lopen dood, en het gaat ook over de 1ste gen iphone volgens mij.

is er iemand die kan helpen?
zonder Wi-Fi ben je ook nergens eigenlijk..

mijne vreet ook batterij, binnen een dag is ie leeg (zonder veel te doen)

alvast bedankt

Laatst gewijzigd door beetledrift; 03-12-10 om 00:26.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 géén Wi-Fi (grey button) iGeO Wi-Fi 9 25-01-11 19:37
update 3.0 naar 3.12 Wi-Fi aan/uit grijs, lege modem firmware master Wi-Fi 3 20-04-10 21:36
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05
Wi-Fi grijs na update 2.0 jacobdeboer33 Wi-Fi 12 02-09-08 16:55
Pre firmware upgrade 1.1.1 button blijft grijs? Stylez Unlock [archief] 2 01-02-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:20.