Wifi button is grijs [NO-WIFI] discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door koosie hoi door de verouderde posts kick ik deze pagina maar weer ik zit dus ook met dit probleem dit kwam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit zelf ook. Sinds vandaag, hij werkte de laatste weken prima toen ik hem had. Totdat gister hij geen enkel netwerk kon vinden, en toen ik vanochtend aanzette, toen was dat icoontje grijs. Kan nergens op drukken. Mijn iPhone is wel gejailbreakt maar ik neem aan dat het daar niets mee te maken heeft? Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet oplossen.
|
|
|||
|
|||
ik heb het omgestelde probleem. kan Wi-Fi wel aanzetten maar vind geen netwerken.
3x restored maar geen effect. heb toestel uit eindelijk opgestuurd naar solid vision voor garantie repair. |
|
|||
|
|||
Hier zelfde probleem vanmorgen deed ie het en nu opeens weer niet gewoon grijs :S heeft iemand hier al een oplossing voor want ik kan em niet ter garantie opsturen.....
|
|
||||
|
||||
Heb je dit vaak? Ik heb het ook wel een paar keer gehad. Maar altijd na een restart was het verholpen.
|
|
|||
|
|||
Het Vriesvak in!!
Geloof het of niet...maar mijn Wi-Fi was ook op grijs, na alles te hebben geprobeerd heb ik mijn Iphone uitgezet en uit pure ellende in het vries gegooid en na een half uurtje er weer uitgehaald en hij doet het!!!!! Raar maar waar!
Laatst gewijzigd door collinbarning; 04-06-10 om 01:42. |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook een keer gehad: Wi-Fi vond geen toegangspunten meer wat ik ook deed. Alleen herstellen hielp nog. Sindsdien geen problemen meer met Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
Ik had ook het greyed out probleem en mijn iphone nog onder garantie binnen gedaan bij Mobistar. 14 dagen later, eergisteren om exact te zijn,... gewoon een nieuwe mogen ophalen. Blijkbaar kregen ze het bij apple ook niet gefixt
|
|||
|
|||
jongens ik had het probleem ook. bij mij is het opgelost door hem meerdere malen te hertellen toen deed hij het opeens weer!
|
|
|||
|
|||
sinds enige tijd heb ik soortgelijke problemen maar door vakantie ed heb ik nog niet op kunnen lossen.
wat is er aan de hand in chronologische volgorde:
1 ding waar ik over twijfel is dat m'n collega de dag voordat dit gebeurde zo'n smily optie had toegevoegd aan de sms'jes. Zou zoiets een virus kunnen bevatten? Weet alleen niet zeker meer welke App dat was. Is het mogelijk ergens een App historie te vinden want hij is al verwijderd. En in dit forum topic lees ik wel iets over een kapotte Wi-Fi chip maar ik wil toch eerst meerdere methoden proberen alvorens naar de winkel te stappen voor garantie. wie-o-wie? |
|
|||
|
|||
Hé Hanzel,
puntje 2,3,4 en 5 komen mij alvast héél bekend voor met een ruil onder garantie als gevolg. Van smiley's met virussen ofzo heb ik alvast géén weet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en dan hopen dat ze bij de garantie afdeling alleen nog maar iPhone4's hebben liggen |
|
|||
|
|||
In de EU ... dus sowieso ook in Belgie ... is de garantie wettelijk vastgelegd op 2 jaar waarvan en in het geval van een iPhone ... valt het 1ste jaar voor de rekening van Apple.
2 jaar garantie heb je dus sowieso |
|
|||
|
|||
vanavond eindelijk tijd om langs te gaan. we zullen zien... thanks!
|
|
|||
|
|||
Vanochtend maar alles geupdate naar 4.1. Ook al omdat mijn accu afgelopen week wel heel snel leeg was. Na update geen Wi-Fi meer. Icoontjes is grijs. Geprobeerd herstart, Network settings reset. Het helpt allemaal geen fluit. Misschien is het wel goed om de problemen hier uit elkaar te houden want ik lees ook veel berichten waarin de iPhone geen contact meer maakt met het Netwerk. Maar dat heeft volgens mij niets te maken met het grijze iPhone icoontje.
|
|
|||
|
|||
ik zit ook weer met hetzelfde probleem icoon grijs heb geen Wi-Fi meer de batterij ging ineens heel snel leeg toen ik mijn telefoon opstarte stond hij in safemode en kreeg hem er niet meer uit, misschien iets te maken met mywi dat had ik al laatst geintalleerd maar daar viel mijn telefoon 2x van uit daarna niet meer gebruikt een dag later deed ineens me Wi-Fi het niet meer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn telefoon voor garantie laten osturen en n nieuwe gehad. Zonder opgaf van reden natuurljk maar denk dat het hardware matig kapot was. |
|
|||
|
|||
Het lijkt een virus. ik heb in de garantie ook een nieuwe gekregen maar Wi-Fi werkt wel maar met minder sterk signaal als de andere apparaten in huis. ook werkt de gps minder sterk. hoe controleer je op virus voor de `Iphone?
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik heb net een week m'n iPhone 4 in gebruik via t-mobile en sinds 3 dagen terug heb ik ook problemen met m'n Wi-Fi (Wi-Fi-button is grijs en geeft aan; geen Wi-Fi). De iPhone is NIET gejailbreakt en ik heb de laatste firmware erop draaien (iOS 4.2). Op m'n ouwe 3G werkt m'n Wi-Fi nog als vanouds ( deze is wel gejailbreakt op iOS 4.1). Ik heb enkele dagen terug de app, "whats ap" via de AppStore binnengehaald, kan dat er mee te maken hebben? Daarna kwam nl volgens mij het probleem. Iemand een idee/oplossing? :-( Laatst gewijzigd door iGeO; 23-11-10 om 20:56. |
|
|||
|
|||
hallo mensen,
ik heb hetzelfde probleem. iphone 3g overgekocht van iemand, want die ging over naar de 4g. Wi-Fi knop was vanaf dat moment al grijs, maar ik dacht dat het te maken had dat de telefoon nog geen unlock had, of niet gejailbreaked was. nu vandaag, jailbreak erop gezet (want kerel had geupdate naar 4.1 voordat ik hem kocht) maar nog steeds, geen Wi-Fi. overigens heb ik geprobeerd de oplossing te doen van de 1ste pagina, maar de downloadlinkjes lopen dood, en het gaat ook over de 1ste gen iphone volgens mij. is er iemand die kan helpen? zonder Wi-Fi ben je ook nergens eigenlijk.. mijne vreet ook batterij, binnen een dag is ie leeg (zonder veel te doen) alvast bedankt Laatst gewijzigd door beetledrift; 03-12-10 om 01:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 géén Wi-Fi (grey button) | iGeO | Wi-Fi | 9 | 25-01-11 20:37 |
update 3.0 naar 3.12 Wi-Fi aan/uit grijs, lege modem firmware | master | Wi-Fi | 3 | 20-04-10 22:36 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
Wi-Fi grijs na update 2.0 | jacobdeboer33 | Wi-Fi | 12 | 02-09-08 17:55 |
Pre firmware upgrade 1.1.1 button blijft grijs? | Stylez | Unlock [archief] | 2 | 01-02-08 13:46 |
|
|