Internet thuis discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Wifi problemen thuis Beste, Al langere tijd heb ik slechte wifi signalen in mijn kamer. Ik heb nu kabel internet laten installeren waardoor ik met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet thuis
Wi-Fi problemen thuis
Beste, Al langere tijd heb ik slechte Wi-Fi signalen in mijn kamer. Ik heb nu kabel internet laten installeren waardoor ik met mijn computer aan een hoge snelheid internet heb, maar geen Wi-Fi heb voor ipad of iphone. Zijn er mogelijkheden om aan mijn kabel een toestel ofzo aan te sluiten zodanig dat dit kan omgezet worden in Wi-Fi? Zoja, welk? Ik ben niet echt thuis in deze problemen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou met Internet Sharing moeten werken:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Thuis Wi-Fi problemen | tutsikiyancek | iPhone algemeen | 2 | 04-08-13 20:10 |
Internet via Wi-Fi thuis maar toch hoge rekeningen | latifa87 | iPhone algemeen | 13 | 11-10-12 15:50 |
Wi-Fi thuis; wel verbinding, geen internet | Kim7 | Wi-Fi | 16 | 17-09-11 16:40 |
Wi-fi thuis aan | played | Wi-Fi | 1 | 21-06-10 10:22 |
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis | DeathSpace | Wi-Fi | 0 | 20-05-10 20:57 |
|
|