Verbinding met verkeerde Airport discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Sinds onze verhuis al onze Airport apparaten (2 x Extreme en 3 x Express) opnieuw geïnstalleerd, so far so good. In de Airport app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinding met verkeerde Airport
Allen,
Sinds onze verhuis al onze Airport apparaten (2 x Extreme en 3 x Express) opnieuw geïnstalleerd, so far so good. In de Airport app ziet ons netwerk er 'op papier' prima uit: alles verbonden met elkaar, één netwerk door het hele huis, overal internet. Probleem: er staat een Express in onze kamer maar toch verbinden onze iPhones met de Extreme die beneden staat (zeer zwak signaal uiteraard). Hoe los ik dit op? Aub: ik ben redelijk onderlegd in computers en ICT maar ik ben geen ingenieur, gelieve daarmee rekening te houden bij eventuele reacties ;-) Op hoop van zegen! Mvg, Sam |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je de iPhone even in vliegtuigmodus plaatst, gaat hij daarna op de Express? Of weer op de Extreme?
|
Labels |
airport, express, iphone, netwerk, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AirPort Express 2 verbinding internet via kabel | Bloemstraat | iPad algemeen | 13 | 02-11-16 18:27 |
Iphone en Airport geen verbinding | Chrisvog | iPhone algemeen | 1 | 18-12-11 19:33 |
haperende verbinding iPad/Airport Express | bertb | iPad algemeen | 0 | 22-08-11 08:49 |
Geen internet verbinding via Airport Extreme | JanBerens | Wi-Fi | 6 | 13-05-10 19:36 |
Iphone maakt geen verbinding airport extreme | Queens109 | Wi-Fi | 0 | 02-07-08 22:55 |
|
|