//

[iPod Touch] Wel verbonden geen contact?

[iPod Touch] Wel verbonden geen contact? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb een gek probleem sinds ik ben geupgrade naar 2.0.2 (van 1.1.4)... Thuis kan ik wel gewoon internetten via WiFi met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-08, 17:12
mach mach is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard [iPod Touch] Wel verbonden geen contact?

Hoi iedereen,

Ik heb een gek probleem sinds ik ben geupgrade naar 2.0.2 (van 1.1.4)...

Thuis kan ik wel gewoon internetten via Wi-Fi met mijn Linksys router, maar op school niet. Nu zou je denken dat het aan mijn schoolnetwerk ligt maar dat is dus niet zo: Talloze andere mensen met iPhones en iPods kunnen wel gewoon internetten (net als ik vroeger)... Ik heb al een complete restore gedaan (gisteren van 2.0.1 naar 2.0.2 gegaan via iTunes en gejailbreakt met QuickPwn 2.0.0.3 (de nieuwste). Erg vreemd dat ik niet op school kan internetten maar thuis wel. Hij geeft wel aan dat hij verbinding heeft met het Wi-Fi netwerk (geeft 3 streepjes linksboven)......

Voor de duidelijkheid: 2.0.1 heb ik niet gekocht maar gedownload, en omdat ik thuis WEL kan internetten kan het dus daar ook niet aan liggen lijkt me....?

Even op een rijtje zetten:

-Thuis wel internetten, School NIET
-Vrienden van mij met iPhones en iPod Touches (2.0.2) kunnen WEL op school internetten
-Met 1.1.4 WEL op school kunnen internetten

Als iemand hier iets zinnigs op heeft te zeggen, hoor ik het graag!

Alvast hartstikke bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-08, 17:23
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

probeer eens dit.
ga naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerk instellingen

en heb je wel het juiste wachtwoord???
of probeer dit eerst voor dat je dat doet wat ik hier boven heb beschreven.
ga naar je algemeen-Wi-Fi en dan waar je je school router te zien krijgt druk je op het blauwe pijltje.
en dan scrol je naar onder en durk je op vernieuw lease
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waarom ipod touch 3g wel multitasking en wallpaper? Guest-20191103144301 Ringtones en Wallpapers 2 02-10-10 20:08
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
Geen verbinding, toch verbonden Chrisjuh Wi-Fi 10 12-08-09 22:40
Eerst wel verbonden, nu opeens niet meer.. Mokum3.33 Archief 3 26-07-09 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.