Wifi settings via Iphoneconfig instellen discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gemerkt dat lang niet alle WIFI settings beschikbaar zijn als je dit op de iphone wilt instellen. Vooral de 802.x instellingen laten nogal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi settings via Iphoneconfig instellen
Ik heb gemerkt dat lang niet alle Wi-Fi settings beschikbaar zijn als je dit op de iphone wilt instellen. Vooral de 802.x instellingen laten nogal te wensen over. Iphoneconfig is een tool die je vrij eenvoudig kunt installeren en daarna veel meer Wi-Fi settings kunt maken. Zie de plaatjes hieronder.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Handig, waar is het te downloaden ?
|
||||
|
||||
Ik ben deze wel tegen gekomen maar of het dezelfde is : iClarified - Apple News - Apple Releases iPhone Configuration Utility 1.1
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-12-08 om 21:14. |
|
||||
|
||||
Te downloaden hier:
Apple - Support - iPhone - Enterprise De web configuration tool 1.0 is hier te downloaden: http://support.apple.com/downloads/i..._0_for_Windows Na installatie onder windows kun je hem oproepen via een webpagina. Dus: http://localhost:3000 Login is admin en password is ook admin Daarna kun je de configfile naar jezelf mailen en openen en installeren. Hiermee kun je trouwens ook zelfgemaakte certificaten installeren en een password verplichten. Als je een wachtwoord verplicht dan heb je trouwens geen optie "never" meer bij screenlock. Laatst gewijzigd door ArB; 07-12-08 om 21:42. |
|
||||
|
||||
Is dus wel dezelfde tool als in de link die ik opgaf
|
|
||||
|
||||
Nee niet helemaal want ik gebruikte de web config tool. En deze tool werkt als een standalone applicatie.
Laatst gewijzigd door ArB; 07-12-08 om 21:40. |
|
||||
|
||||
En dan krijg je onder general een extra setting. Zie plaatjes.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die extra profile optie had ik al omdat ik af en toe software test
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sb settings | rubbererobbie | Jailbreak apps en thema's | 12 | 25-05-11 18:17 |
steeds opnieuw instellen van Wi-Fi | Pinraiser | Wi-Fi | 0 | 29-09-09 21:31 |
Windows: kan iphoneconfig progr niet installeren | john wings | iTunes | 4 | 25-09-09 15:39 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
Na 'erase all content en settings' geen youtube via Wi-Fi | maarten77 | Archief | 2 | 06-03-09 11:18 |
|
|