wifi niet meer automatisch discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal.. sinds paar dagen start mijn wifi connectie niet meer automatisch op.... alleen nog met handmatig connecteren via instellingen... heeft iemand enig idee hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi niet meer automatisch
Hallo allemaal..
sinds paar dagen start mijn Wi-Fi connectie niet meer automatisch op.... alleen nog met handmatig connecteren via instellingen... heeft iemand enig idee hoe dat kan? alvast bedankt... paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
onderaan bij Wi-Fi staat vraag om verbinding zet dat aan
ik heb er zelf ook wel eens last van dan moet ik naar instellingen en als ik daar ben zonder dat ik op Wi-Fi druk dan gaat Wi-Fi pas aan je kan herstel netwerk instellingen doen |
|
||||
|
||||
Er zit ook een bug in yellowsn0w (mocht je die Unlock software gebruiken).
Na elke reboot moet je Wi-Fi aanzetten, omdat hij door yellowsn0w uitgezet word.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
geen resultaat verder.... Citaat:
Wi-Fi hapert sinds een paar dagen pas..... Laatst gewijzigd door Destiny; 02-02-09 om 19:14. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 pakt mijn Wi-Fi niet automatisch | johnnybt | Wi-Fi | 5 | 03-12-10 22:13 |
Na wegvallen Wi-Fi NIET automatisch op 3G netwerk | montefeltro | Archief | 3 | 13-11-09 16:39 |
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen | Frankie | Archief | 4 | 10-01-08 15:27 |
Wi-Fi verbinding thuis niet automatisch gekozen | Frankie | Archief | 0 | 08-01-08 22:32 |
|
|