Geen wifi netwerken meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag!! Ik heb sinds een jaar mijn Iphone en ben er echt super blij mee.....nu echter heb ik sinds 10 dagen geen WIFI verbinding meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi draadloze netwerken
Goedemiddag!!
Ik heb sinds een jaar mijn Iphone en ben er echt super blij mee.....nu echter heb ik sinds 10 dagen geen Wi-Fi verbinding meer op mijn Iphone....balen!!!! Ik heb modem al een paar keer gereset en op mijn Iphone (telefonisch met T-Mobile gedaan) via Instellingen, Algemeen,Stel opnieuw in, Herstel Netwerkinstellingen het opnieuw geprobeerd.......helaassssssss Als ik bij Instellingen, Wi-Fi, Kies een netwerk (Anders), Naam en dan op verbind druk.......krijg ik de melding 'Er kunnen geen draadloze netwerken worden gedetecteerd' .............. Kan iemand mij helpen, ik word er gek van , want ik ben echt dagelijks veel op mijn Iphone bezig en alles werkt niet zonder Wi-Fi Alvast super bedankt!!!!! Beekie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem. Sinds ik heb upgedate van 3.0 naar 3.1.2
|
|
|||
|
|||
pff. ik heb hetzelfde probleem. maar dan een oude 3g. zit 1 jaar garantie op toch
|
|
||||
|
||||
Wat als je een profiel aanmaakt van een bekend netwerk? Doet ie het dan nog niet?
|
|
||||
|
||||
kijk ff of de ip adressen zijn verandert
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik upgrade naar 3.1.2. Wi-Fi was niet meer benaderbaar, bij instellingen en ook bij info (instellingen,algemeen,info) stond geen Wi-Fi-adres opgegeven (n/a). Ik ben toen terug gegaan naar 3.0 en alles doet het weer als vanouds, geen hardware fout dus in mijn geval.
|
|
|||
|
|||
Bedankt in ieder geval voor de snelle reactie......IP adres op mijn foon, waar kan ik die vinden? Ikheb wel een Wi-Fi adres, maar die volgens mij niet veranderd.....
|
|
||||
|
||||
start je modems ff opnieuw op
als hij het dan nog niet doet je Wi-Fi staat aan op je iphone |
|
|||
|
|||
Zoals ik al had geschreven, dat heb ik al een paar keer geprobeerd.....wel raar dat Guids hetzelfde probleem heeft.....welke versie hebben jullie?
Ik zie het al bij jou Mastermark.......hebben jullie dit eerder gehoord en kan het aan een bepaalde chip liggen? Mijn pc herkend namelijk wel mijn draadloze netwerk..... Laatst gewijzigd door iMario; 16-10-09 om 21:07. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
zo iets heb ik gehoord ja een hardware probleem sinds 3.1.2
|
|
|||
|
|||
Kan je van de nieuwste versie weer terug naar de laatste versie die je had? Denk je dat het dan opgelost kan zijn?
|
|
||||
|
||||
Wellicht Wi-FiTrak proberen? Die pakt bij mij veel meer netwerken, dan de iPhone Wi-Fi..
|
|
|||
|
|||
O,oke.....is het betrouwbaar en hoe kan ik dat doen.......
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga dus naar iTunes, klik op app store en zoek op Wi-FiTrak en de rest wijst zichzelf min of meer uit. Ik wil wel even duidelijk melden, dat ik niet zeg dat dit dé oplossing voor jouw probleem is. Wi-FiTrak is een Wi-Fi finder en detecteert enorm veel netwerken, dus de kans bestaat dat jouw netwerk met Wi-FiTrak wel wordt gedecteerd. Het kost overigens ook maar 0.79 cent, dus veel armer zul je er niet op worden. Probeer het zou ik zeggen en laat het ons weten! |
|
|||
|
|||
Oke....niet om lullig te doen of bot, maar ik denk persoonlijk dat het iets aan de Iphone zelf is.....maaarrrrrrrrrrr ik ga het gewoon proberen en zal zeker melden of het is geluk! SUPER BEDANKT VOOR DE TIP!
|
|
||||
|
||||
Dit is een bekend hardwareprobleem (zie de vele topics hierover), ik heb het ook gehad. Het kan niet opgelost worden door een app als Wi-Fitrak De enige oplossing hiervoor is teruggaan naar de winkel. Na 4 werkdagen kreeg ik een nieuwe iPhone.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd, maar hij geeft gelijk het bericht dat er geen Wi-Fi netwerken zijn....
WDS001; ben jij naar de t-mobile shop gegaan en toen....wat zei je, wat gebeurde er toen? Most je nog wat meenemen? Je moet dan alles zelf zeker weer op je Iphone ztten? Laatst gewijzigd door iMario; 16-10-09 om 21:07. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je een reservekopie maakt kan je alles trouwens terugzetten op de nieuwe, ik ondervind nu geen problemen. |
|
|||
|
|||
Je maakt toch een reserve kopie als je een nieuwe versie erop zet?
Ik ben bang dat ze in Belgie sneller zijn dan in Nederland.....hahahaha.....dit in tegenstelling tot het voetbal....hahaha |
|
||||
|
||||
|
Labels |
blackra1n, update, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgeslagen Wi-Fi netwerken | Mr.nightsea | Wi-Fi | 12 | 20-01-12 20:19 |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
Geen Wi-Fi-netwerken | GillesD | Wi-Fi | 2 | 10-10-10 20:21 |
geen Wi-Fi-netwerken | nekebokker | Archief | 1 | 20-01-10 21:04 |
|
|