//

Geen wifi netwerken meer

Geen wifi netwerken meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) MAC filtering moet dan op de router aan staan, kun je configureren via menu van router (via webbrowser over het algemeen)....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 30-10-09, 08:47
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

MAC filtering moet dan op de router aan staan, kun je configureren via menu van router (via webbrowser over het algemeen).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 30-10-09, 12:05
Hroswith Hroswith is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 50
Standaard

Hoe kom ik op mijn router? Ik weet het IP-adres van mijn router niet.

Kan het wel de Mac filtering zijn, als zowel de iPhone van mijn huisgenote en mijn iPod Touch wel op internet kunnen via hetzelfde netwerk?
  #83  
Oud 01-11-09, 23:05
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Ik heb dit probleem nu ook opeens. Hij vindt het netwerk wel, er komt een vinkje bij te staan maar vervolgens zie ik geen Wi-Fi symbool in de statusbalk. Herstel van de netwerk instellingen en het netwerk laten vergeten helpt niet.

Ik begrijp dat dit dus vaker voorkomt en het om een hardware probleem gaat? Moet maar naar de Saturn dan...

Edit: Nu doet 'ie het weer. Niks veranderd ofzo...

Laatst gewijzigd door DKKKK; 02-11-09 om 12:31.
  #84  
Oud 04-11-09, 20:01
Dragracer187 Dragracer187 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard

als ik dit wist had ik nooit geupdate naar 3.1.2
  #85  
Oud 05-11-09, 23:24
vlokje83 vlokje83 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Beste IphoneClubbers,

Ik heb sinds enkele dagen ook het probleem dat mijn Wi-Fi netwerk niet meer werkt. Aangezien ik graag skype via mijn telefoon en dit alleen werkt via Wi-Fi netwerk baal ik er dus ontzettend van.

Afgelopen week heb ik mijn telefoon op de grond laten vallen, hierdoor is er een kleine opening gekomen tussen het metale en plastice deel in de linkerbovenhoek. Zou dit van invloed zijn?

Ps Ik heb een Vodafone abonnement, bij hardware problemen; waar zou ik dan naartoe moeten en ik heb al gelezen dat volgens Eu bepalingen we 2 jaar garantie hebben. Hoe zit dat precies!

Alvast bedankt!
  #86  
Oud 06-11-09, 00:11
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlokje83 Bekijk bericht
Beste IphoneClubbers,

Ik heb sinds enkele dagen ook het probleem dat mijn Wi-Fi netwerk niet meer werkt. Aangezien ik graag skype via mijn telefoon en dit alleen werkt via Wi-Fi netwerk baal ik er dus ontzettend van.

Afgelopen week heb ik mijn telefoon op de grond laten vallen, hierdoor is er een kleine opening gekomen tussen het metale en plastice deel in de linkerbovenhoek. Zou dit van invloed zijn?

Ps Ik heb een Vodafone abonnement, bij hardware problemen; waar zou ik dan naartoe moeten en ik heb al gelezen dat volgens Eu bepalingen we 2 jaar garantie hebben. Hoe zit dat precies!

Alvast bedankt!
Als je hem gaat jailbreaken kun je met voipover3g ook via 3g skypen.

Het laten vallen zal niet bevorderlijk zijn voor je iPhone inderdaad
__________________

  #87  
Oud 06-11-09, 09:50
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Bij welke firmware versie laat de Wi-Fi het afweten?
  #88  
Oud 06-11-09, 09:51
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Bij welke firmware versie laat de Wi-Fi het afweten?
Bij mij was dat 3.0, maar dat kan ook 3.1 of 3.1.2 zijn.
  #89  
Oud 06-11-09, 09:53
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Dan blijf ik lekker op 3.1. Mijn aankoopbon is onvindbaar dus geen garantie indien er iets foutloopt.
  #90  
Oud 06-11-09, 09:55
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Dan blijf ik lekker op 3.1. Mijn aankoopbon is onvindbaar dus geen garantie indien er iets foutloopt.
Het kan ook spontaan gebeuren hoor. Ik had bijvoorbeeld al 2 weken 3.0 voor het mis ging.
  #91  
Oud 06-11-09, 14:43
Beekie1505 Beekie1505 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard

Hoi Iphoners!!

Ik ben gisteren met mijn Iphone naar de T-mobile shop gegaan en mijn probleem uitgelegd;

Na de update naar 3.1.2 geen Wi-Fi mogelijkheden meer, ook niet na alle resetten die je maar kan bedenken......

De mensen in de T-mobile shop vertelden direct dat het een veelvoorkomend probleem is.....was dus snel klaar en ik hoefde niet meer uit te leggen. Na de gegevens genoteerd te hebben, hebben zij mijn foon in ontvangst genomen en zij gaan deze opsturen ter reparatie!
Ik kreeg hier (natuurlijk) een bon van, niet kwijtraken natuurlijk, en het zou maximaal 10 werkdagen kunnen duren......

Ik hou jullie op de hoogte van de uitkomsten!!

Beekie (zonder Iphone )
  #92  
Oud 06-11-09, 21:45
Dragracer187 Dragracer187 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard

ik heb push fix geinstalleerd om het Wi-Fi probleem op te lossen, maar het lukt nog steeds niet, iemand nog andere opties?
  #93  
Oud 07-11-09, 02:29
XBL XBL is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard

Zoals eerder geschreven was mijn Wi-Fi ook stuk (hoogst waarschijnlijk hardwarematig). Zonder bewijs van aankoop (kwijtgeraakt) ben ik vorige week maandag bij tmobile geweest. Zij hebben het toestel opgestuurd met de melding 'Wi-Fi stuk, toestel werd zeer warm. Nu wordt hij niet meer warm'.

Omdat ik geen aankoop bewijs heb, zou Apple bepalen of het toestel nog onder garantie zou vallen. Dit doen ze naar ik begreep op basis van de productiedatum die ze aan de hand van het serienummer weten (en ook online op te zoeken is - maar dat wist ik toen nog niet). Zou de telefoon niet meer onder garantie vallen, dan zou ik een prijsopgave krijgen waar ik nog altijd vanaf kon zien. Het enige wat ik dan hoefde te betalen waren de onderzoekskosten (à iets van 40 euro). Dit is incl verzendkosten van je telefoon terug. De prijsopgave zou uiterlijk 2 weken later op m'n deurmat vallen. Mijn telefoon is iets van 10 maanden oud, dus het werd nog spannend.

Na inleveren bij tmobile heb ik me moeten behelpen met de meest basic Nokia ever . Aarrgghh.

Hoe dan ook, afgelopen donderdag (1,5 week na afgifte bij tmobile) kreeg ik een smsje dat m'n gerepareerde toestel af te halen was bij de tmobile shop (je kan ook kiezen voor gratis naar je huis te laten zenden). Het toestel was dus binnen de garante gefixt! Nuja, gefixt, hij is refurbisht - dat is eigenlijk nog beter, want dan is je toestel zo goed als nieuw. Ik heb dus letterlijk een nieuwe telefoon: helemaal mooi en geen gebruiksporen. Al is het goed mogelijk dat er gebruikte hardware in zit.

Dit bericht scrijf ik dus vanaf m'n iPhone mét Wi-Fi .

Laatst gewijzigd door XBL; 07-11-09 om 02:33. Reden: Paar spelvauten eruit.
  #94  
Oud 16-11-09, 15:36
lucysprenkels lucysprenkels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Abcoude
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar lucysprenkels
Standaard Ook geen verbinding.

Vanmorgen naar TMobile gegaan vanwege hetzelfde plotselinge probleem. Mijn Ipone ziet wel het modem-netwerk maar kan geen verbinding maken. Staat ook niets bij IP-adres enz. TMobile wil hem insturen maar aangezien ik geen aankoopbon heb moet ik dat dus betalen. Ik hoop nog op een andere oplossing.
  #95  
Oud 17-11-09, 00:17
Rob S. Rob S. is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 45
Standaard

Ik zit ook met een klein probleempje. Tot gisteren deed mijn Wi-Fi het perfect...nu niet meer?

Hij vind het netwerk gewoon, en ik wordt er ook mee verbonden. Probleem is dat ik alleen een ip-adres en subnetmasker krijg, alles daaronder (router, dns, zoekdomeinen etc etc) zijn leeg??

Iemand een idee hoe dit kan???
  #96  
Oud 18-11-09, 11:14
semmi semmi is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb m'n Ipone ingeleverd bij de Phonehouse want Wi-Fi moet gewoon werken. Sinds 3.1.2 heeft mijn Iphone 3G geen Wi-Fi meer, wat ik ook probeer. Eerst gebeld en het probleem uitgelegd. De reactie was toen 'bekend probeem, lever maar in'. Kom ik in de winkel behandelen ze het probleem ineens alsof het voor het eerst is voorgekomen.

enfin, ik lees hier dat mensen de Iphone 10 dagen kwijt zijn. Tegen mij werd verteld dat het 20 dagen duurt. Dat vind ik nog al niet wat. Of ligt dat dan weer aan The Phonehouse? En krijg je daadwerkelijk een nieuwe of een refurbished (van je eigen Iphone neem ik aan) want dat konden ze niet helder vertellen?
  #97  
Oud 18-11-09, 11:21
<chris> <chris> is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb m'n Iphone 3G vorige maand ingeverd bij het reparatiepunt van 2call.nl en heb 'm nog steeds niet terug.
Ze gaven aan dat apple vereist dat de garantie alleen geld in land van herkomst wat voor de mijne Italie is, dus daar hebben ze de iphone naartoe gestuurd. Intussen is het maar wachten wanneer ik m'n iphone terug krijg en ben het echt helemaal zat.
  #98  
Oud 18-11-09, 11:47
Cydex Cydex is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Same here. Vandaag naar TMshop de iPhone (3.1.2) ingeleverd. Binnen 2 weken hoor ik meer. Aankoop was in januari dit jaar.

Een basic Nokia is weer even wennen, maar ben bereikbaar.

Laatst gewijzigd door Cydex; 18-11-09 om 11:50.
  #99  
Oud 18-11-09, 11:58
lucysprenkels lucysprenkels is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Abcoude
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar lucysprenkels
Standaard

Hoi. Ik heb dit verhaal dus ook. Wat heb je uiteindelijk moeten betalen?
  #100  
Oud 18-11-09, 17:33
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucysprenkels Bekijk bericht
Hoi. Ik heb dit verhaal dus ook. Wat heb je uiteindelijk moeten betalen?
Normaal gezien is dit gratis (valt onder de garantie).
Reageren

Labels
blackra1n, update, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opgeslagen Wi-Fi netwerken Mr.nightsea Wi-Fi 12 20-01-12 19:19
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken bass Wi-Fi 3 27-05-11 18:44
Geen Wi-Fi-netwerken GillesD Wi-Fi 2 10-10-10 19:21
geen Wi-Fi-netwerken nekebokker Archief 1 20-01-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.