//

wifi als input USB kabel voor tethering

wifi als input USB kabel voor tethering discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Al meerder keren gezocht voor het volgende probleem, dus als ik toch crosspost... excuses! Ik zou de tethering functie graag gebruiken op devolgende manier. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-09, 19:11
oetje oetje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard Wi-Fi als input USB kabel voor tethering

Hoi,

Al meerder keren gezocht voor het volgende probleem, dus als ik toch crosspost... excuses!

Ik zou de tethering functie graag gebruiken op devolgende manier.
iPhone connectie naar hotspot (in buitenland meestal nodig) voor internet en dan de laptop via USB verbinden.

Dit kan met PDANet maar enkel dus na jailbreak en ik zou dit graag zonder JB willen uitproberen.

iemand ideeën?

Groet,
Frans
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-09, 12:18
oetje oetje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Is dit een vreemde vraag? Ik zou het gewoon net zo willen gebruiken als met PDANet..

iemand ideeën?

Groet,
Frans
  #3  
Oud 04-07-09, 13:08
YoerRri YoerRri is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gasselternijveen
Berichten: 21
Stuur een bericht via Instant Messenger naar YoerRri Stuur een bericht via MSN naar YoerRri
Standaard

Zeker geen domme vraag want ik begreep het eerst ook niet. Maar kan je eigenlijk niet je laptop verbinden met een t-mobile hotspot? Anders moet je dit ff gebruiken.
  #4  
Oud 05-07-09, 11:48
oetje oetje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

hoi YourRri,

Dank voor je antwoord! Inderdaad zou ik de laptop op de hotspot kunnen zetten, echter heb ik voor mij iPhone een Boingo account en dus wereldwijd gratis toegang (de laptop op de hotspots, hotels etc moet ik extra betalen)

Via PDANet werkte het prima maar dan moet ik jailbreak op de 3.0 doen. Ik had gehoopt dat het met de tethering functie ook had gekunt.

Voor alle duidelijkheid gewoon tetheren werkt prima!! (Dank je voor de link!!) Dus in Nederland kan ik inderdaad bij T-mobile hotspots heerlijk met de laptop werken

Trouwens. Er wordt wel eens gezegd dat ze kunnen zie og je tethering gebruikt. Maar ik kreeg te horen dat als je VPN gebruikt om met je werk een verbinding te leggen ze het verkeer echt niet kunnen checken.

Groet,

Frans
  #5  
Oud 05-07-09, 16:56
YoerRri YoerRri is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gasselternijveen
Berichten: 21
Stuur een bericht via Instant Messenger naar YoerRri Stuur een bericht via MSN naar YoerRri
Standaard

Ookal zouden ze het wel kunnen controleren. Zij zien het als gewoon internetten op je iPhone. Lijkt me alleen niet verstandig grote bestanden te down/up-loaden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod-USB kabel geschikt voor Iphone ? widescreen iPhone algemeen 12 06-10-10 13:31
usb kabel 2g / 3g keesdr iPhone algemeen 2 04-10-10 13:18
Usb kabel illie iPhone algemeen 0 09-01-10 18:31
Explorer / verkenner voor 3G met usb kabel Legalize Desktop-applicaties 3 25-09-08 12:40
Tip: iPhone USB-kabel voor maar 5,= ! MP3-junky Archief 0 30-10-07 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:05.