Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Surf op je iPhone (!) (dus niet op je mac) naar help.benm.at Kies voor "mobileconfigs" Kies voor "netherlands" Kies je provider Klaar MMS settings staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files)
MMS settings staan er ook bij.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klasse, hier werkt MMS nu ook. Tethering ga ik straks even proberen.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 16-06-09 om 08:37. |
|
|||
|
|||
Ik heb dat gedaan maar ik kan nog steeds mijn mms instellingen niet aanpassen??
|
|
|||
|
|||
Helemaal top!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik ook. ik kan helemaal niet bij mijn mms instellingen. tethering doet het alleen mms weer niet. zucht....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer dat KPN zelf nog niet klaar voor MMS is.
Ik krijg de volgende melding op de KPN site nadat ik mijn telefoon nummer had ingevuld. Verzenden van MMS gaat perfect, ze komen aan maar als ik zelf een MMS ontvang, door er 1 naar mezelf te sturen krijg ik een link om naar toe te surfen.
(Wist trouwens niet dat ze met dit nummer konden zien welk type telefoon je gebruikt, heb meerdere collega nummers ingetikt en kreeg elke keer het type gebruikte telefoon terug link naar instelling site http://zakelijk.kpn.com/mmswap-instellingen.htm) |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, werkt prima!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is dit al standaard ingevoerd bij de nieuwe update of moet je dit echt nog zelf doen?
|
|
|||
|
|||
zal t mobile hier extra kosten voor berekenen..?
|
|
|||
|
|||
Heb hem net ingesteld maar ik kan nog steeds geen mms versturen (kpn)
Laatst gewijzigd door Willem89; 17-06-09 om 22:29. |
|
|||
|
|||
Ik heb tethering nu aangezet, maar nu werkt mms niet meer bij mij terwijl dat eerst wel werkte?
|
|
|||
|
|||
waar kun je in godsnaam je mms instellingen handmatig aanpassen dan?
|
|
|||
|
|||
Hoe verwijder je tethering weer? Dan kan ik misschien weer mmsen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem als veel mensen hierboven, wel tethering geen mms 'meer'. ik heb toen handmatig de MMS instellingen van help.benm.at opgeschreven en aangepast in: Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk > MMS
De volgende waardes: apn: mms user: tmobilemms pw: tmobilemms mmsc http://t-mobilemms prox 10.10.10.11 Helaas mocht dit niet baten en werkt MMS dus nogsteeds niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe het mij is gelukt voor Vodafone. Na de install van 3.0 eerst handmatig de MMS instellingen van Vodafone instellen. iPhone opnieuw opstarten, checken of MMS werkt (zonder opnieuw op te starten werkte het niet).
Daarna hier voor tethering: Iphone mobile config files het bestandje downloaden en naar mezelf gemaild Openen op de iPhone en installeren. Opnieuw opstarten, tethering aan zetten en uitproberen. MMS en tethering werkt nu beide zonder problemen. Ik denk vooral dat het opnieuw opstarten tussen beide stappen erg belangrijk is om de boel aan de praat te krijgen. Voordeel van die config bestandjes is ook dat je ze weer op de telefoon weg kan halen. Met die .ipcc bestandjes kan dat volgens mij niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Custom IPCC files | forumzoeker | Overige providers Nederland | 563 | 21-12-11 18:03 |
iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering? | frans3gs16gb | KPN | 1 | 19-01-11 19:53 |
Tethering 3GS/KPN zonder configfiles of ander gedoe | tychop | KPN | 9 | 14-07-10 15:45 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
|
|