Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hub86 MMS instellingen vindt je onder: Instellingen/Algemeen/Netwerk/Mobiel datanetwerk Ja die instellingen heb ik dus alleen nadat ik de IPCC heb gebruikt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het gedaan met een schone OS 3.0 installatie op een Belgische iPhone. En geen IPCC gebruikt. |
|
||||
|
||||
Ik heb er echt even genoeg van voor vandaag, ik accepteer nu dat ik (zonder extra scripts of mods) met een schone 3.0 installatie kan mmsen, wellicht dat er straks voor tmobile gebruikers een alles-in-1 oplossing komt.
Weltrusten en bedankt voor het meedenken. |
|
||||
|
||||
Zou iemand misschien het orginele T-mobile carrier bestand kunnen plaatsen?
|
|
|||
|
|||
Als je een officiele iphone via tmobile hebt, bestaat die optie niet!
|
|
|||
|
|||
Hoe verwijder je zo'n config file dan? Misschien is dan de MMS optie terug...
|
|
|||
|
|||
Config bestand verwijderen indien je een officiele T-Mobile iPhone hebt: ga naar Instellingen > Algemeen. Daar staat als het goed is een profiel, als je erop klikt dan krijg je de inhoud ervan te zien plus rechtsbovenin de knop "verwijderen". Als je echt alles weer bij het oude wil hebben dan stel je alleen de netwerkinstellingen opnieuw in middels Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Hierna werken MMS en Visual Voicemail weer maar heb je niet meer de mogelijkheid om tethering te doen. Op dit moment moet je als officiele T-Mobile iPhone bezitter de keuze maken tussen MMS + Visual Voicemail zonder tethering mogelijkheid of wel tethering maar dan zonder MMS en Visual Voicemail mogelijkheid. Misschien nog even afwachten tot er iets is waardoor je MMS en Visual Voicemail behouden blijft.
|
|
|||
|
|||
Oke ik heb een paar vragen.
Ik heb zojuist m'n iPhone geupdate naar de 3.0 versie. MMS werkt gewoon goed nu. (heb gewoon officieel abbo bij T-Mobile) Nu wil ik dat Tethering eens proberen op me macbook, maar hoe kan ik dit doen? En worden er extra kosten in rekening gebracht voor beide dingen? En hoe zit het met dat Mobile Me, om je iPhone te vinden waar die ook maar is? Moet je daar nog iets voor downloaden ofzo? Of moet je daarvoor het programma Mobile Me op je MacBook (pro/air) gebruiken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geweldig! Met de manier van redrohX heb ik nu mms en tethering via Vodafone. Ontzettend bedankt!
|
|
|||
|
|||
Geen optie "Datanetwerk"
Citaat:
Er wordt dan een config-bestandje aangemaakt die je moet installeren, op dezelfde manier als hierboven het aanzetten van tethering wordt gedaan. Of tethering dan blijft werken weet ik niet, dat heb ik niet uitgeprobeerd. ...en ik weet (nog) niet hoe, maar het móet mogelijk zijn om zowel mms als werkend tehtering werkend te krijgen! Overigens komt er, na het installeren van zo'n profielbestandje, onder Instellingen->Algemeen, een optie bij: "Profiel". Dit kun je verwijderen en daarmee worden, naar het lijkt, de originele instellingen weer hersteld (zie ook de bijdrage van ppl, hierboven) Laatst gewijzigd door mvmaastricht; 18-06-09 om 09:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie ook dit oude artikel daarover. |
|
|||
|
|||
gasten, is mischien heel dom wat ik nu zeg.
bij mij deed mms het ook niet meer, todat ik het schuifje bij instellingen berichten gewoon bij mms aanzette, en toen zag ik gewoon weer het cameraatje weer staan. mischien moet je hem gewoon even resetten met dat schuifje aan en uit? groetjes werner |
|
|||
|
|||
Ik heb de optie mobiel datanetwerk ook niet. Maar MMS werkt wel gewoon. Geen idee waar ik de settings dan moet instellen maar het komt gewoon aan
|
|
|||
|
|||
Wat ik niet begrijp is wanneer ik mms heb ingesteld tethering niet meer werkt :S Hoe fix je dit?
|
|
|||
|
|||
Wellicht is het verstandig dat iemand een wiki schrijft voor Tethering? Er zijn nu zoveel berichten over wat wel kan en dat het een het ander uit sluit maar soms toch ook niet?
Tethering is een belangrijke nieuwe functie en misschien kunnen de iphoneclub gurus even duidelijkheid scheppen. Ook over welke carrier wel of geen problemen geeft! Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Hallo, ben nieuw met de iphone maar heb gisteren de 3.0 versie gedownlaod en geistalleerd.
Ik zie nergens dat tethering staan in de instellingen. Verder de vraag waar waar kan je een MMS bericht aanmaken. Is daar iemand die mij dat in een notedop kan uitleggen? Iedergeval harstekke bedankt. Ferry |
|
|||
|
|||
Tethering
Citaat:
Ik had dus hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven ook in combinatie met T-mobile. Ik heb het geinstalleerde profiel (tmobile) dmv instellingen/algemeen en de knop verwijderen van mijn iphone verwijderd. Hierna een herstart uitgevoerd. Nu zou je verwachten dat de optie tethering in het netwerkmenu verwijderd zou zijn maar die staat er gewoon nog en werkt ook. Vervolgens MMS en Visual voicemail getest en die werken nu ook. Vraag me niet naar de logica maar het werkt dus who cares |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Custom IPCC files | forumzoeker | Overige providers Nederland | 563 | 21-12-11 18:03 |
iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering? | frans3gs16gb | KPN | 1 | 19-01-11 19:53 |
Tethering 3GS/KPN zonder configfiles of ander gedoe | tychop | KPN | 9 | 14-07-10 15:45 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
|
|