Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door harter Ik had dus hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven ook in combinatie met T-mobile. Ik heb het geinstalleerde profiel (tmobile) dmv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr, Dani |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb tethering kunnen instellen, bluetooth en USB zijn gedetecteerd, maar waar vind ik mijn verbinding terug op mijn MacBook?
|
|
|||
|
|||
Wat zou je denken van Systeemvoorkeuren > Netwerk.
|
|
|||
|
|||
ja.. da s een goede.. Maar die had ik natuurlijk al gevonden .. Ik zie dan alleen mijn telefoon niet terug..
|
|
|||
|
|||
Ethernet-adapter (en3) staat in de linker kolom, en dat is de usb aansluiting van je iphone.
|
|
|||
|
|||
ah.. Kijk.. Got it
En hij doet t! Helemaal te gek! |
|
|||
|
|||
niets te danken, suc6
|
|
|||
|
|||
Helaas mensen heb een KPN abon en de instellingen ingevoerd onder mobiele datanetwerk. In het bericht aanmaken kan ik dus nu een foto toevoegen maar het verzenden mislukt steeds. Dit zijn mijn instellingen:
APN: portalmmm user: nix pw:nix MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc proxy: 10.10.100.20 Zijn deze goed? Voor de duidelijkheid: Iphone 3G update: 3.0 Wie kan me helpen?? Ferry |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg de automatisch afspelen optie las ik mn telefoon aansluit. Hier kan ik echter enkel kiezen tussen foto's importeren en apparaat openen en bestanden weergeven.. Ik zou niet weten waar ik uiteindelijk tethering kan aanklikken onder vista? Grtz |
|
|||
|
|||
Hoi
Ik heb net een update gedaan naar 3.0 Ik heb een officele iphone 3g met een kpn abbo (iphone komt uit italie) Alleen zie ik de optie thetering niet! Hoe kan ik deze functie gebruiken |
|
|||
|
|||
I phone instellingen
Hallo I Phone gebruikers,
Sorry dat ik deze vraag moet stellen, ik krijg het echt niet voor elkaar om mijn i phone zo in te stellen dat ik mms kan ontvangen laat staan versturen. Ben een echte leek heb diverse dingen doorgelezen maar begrijp het niet, ik heb een HI abonnement wie kan mij het uitleggen hoe ik de instellingen er op de juiste manier in krijg, zodat ik mms kan ontvangen en versturen. Alvast bedankt voor de reactie's mvg john |
|
|||
|
|||
tethering en vodafone
Bedankt voor de tip! maar als ik nu op "stel internet-tethering in" druk dan krijg ik de melding "om tethering voor deze account in te schakelen, neemt u contact op met Carrier" wat houdt dit in??
|
|
|||
|
|||
tethering en KPN
heb van alles geprobeerd, MMS lijkt het te doen maar werkt niet, en tethering komt ook nergens in de menu;s voor iemand Tips?
|
|
|||
|
|||
Vermoedelijk een stupid vraag maar ... ik ben klant bij Proximus Belgie
Via help.benm.at alles geinstalleerd ! Instellingen OK Hoe (via welke applicatie) kan ik nu eigenlijk een MMS versturen ? Lancia |
|
|||
|
|||
Hallo
vermoedelijk stupid vraag ... Via help.benm.at instellinge Proximus Belgie geinstalleerd. Hoe (via welke applicatie) kan ik nu eigenlijk een MMS versturen ? Lancia |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bijvoorbeeld een foto of contactgegevens kan je via mms versturen. Bij een foto linksonder kiezen voor dat hokje met pijltje eruit dan kan je een aantal opties kiezen waaronder mms
|
|
|||
|
|||
...met de applicatie "Berichten":
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
is er echt helemaal niemand die mij kan helpen met de juiste instellingen voor mms met een HI abonnement. Kom er zelf echt niet uit |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Custom IPCC files | forumzoeker | Overige providers Nederland | 563 | 21-12-11 18:03 |
iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering? | frans3gs16gb | KPN | 1 | 19-01-11 19:53 |
Tethering 3GS/KPN zonder configfiles of ander gedoe | tychop | KPN | 9 | 14-07-10 15:45 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
|
|