Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja inderdaad zoals john42 al vraagt.....is er niemand die een HI abonm heeft en die de instellingen kan neer zetten. OOk ik heb er problemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja inderdaad zoals john42 al vraagt.....is er niemand die een HI abonm heeft en die de instellingen kan neer zetten. OOk ik heb er problemen mee. Tevens zie ik nergens de optie " Tethering" op mijn Iphone.
Wie kon ons aub helpen??? Ferry |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
he@Hub86
heb je op je iphone 2G MMS aan de praat gekregen? Hoe dan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Originele T-mobile met orig 3.0 download via itunes helemaal top, mms werk,t verzenden + ontvangen getest naar mezelf, visual voicemail kunnen afluisteren rn tethering via mac/bluetooth wat een mooi apparaat toch die iPhone 3G... nog 2 weekjes en dan de 3GS, dan kan deze naar m'n vriendin... Zelfs VPN werkt als tethering aanstaat, alleen gaat m'n iMac dan via m'n iphone het tmoblie internet op, maar m'n iphone internet via vpn-->kantoor-->internet. Laatst gewijzigd door 4Lph4num3r1c; 20-06-09 om 05:16. Reden: meer info |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Perfect dit! Toppertje, gaat als een speer op mijn 3G/jailbroken
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde:
Zo snel als het ben at profiel erin zit werkt mms niet, ook niet handmatig ingesteld. Handmatig instellen lukt trouwens ook niet zonder een andere IPCC file (iets met tmobile test in de naam). Heeft iemand al tethering en mms tegelijk aan de praat? Ik lees het graag ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het gewoon allebei (Tmobile) zowel MMS/VV als tethering
|
|
|||
|
|||
kun je dan jou ipcc file posten/mailen?
Heb je een iPhone 3G 16 GB tmobile locked? Jailbroken? Ik kan niet wachten tot die 2 dingen samen werken, dat is het enige wat nog mist |
|
|||
|
|||
Kan iemand een stap voor stap uitleg geven met eventueel ipcc file hoe mms en tethering samen aan de praat te krijgen zijn?
Bij mij werkt het verwijderen van het profiel ook niet. Als ik het verwijderen en wil tetheren verdwijnt daarna de optie uit de telefoon en werkt het niet meer? |
|
|||
|
|||
Zoals vele anderen, zo hier te lezen; heeft iemand een idee hoe je de MMS instelling kunt aanpassen, zonder dat het menu item Mobiel datanetwerk ergens te vinden is?
T-mobile bundel, voordat ik de aanpassingen maakte deed mms het NL, zoe het probleem graag verhelpen dank |
|
|||
|
|||
Dit is wat ik heb gedaan:
Mijn iphone is niet jailbroken en simlocked van tmobile. Ik heb het mobileconfig bestand via de site van ben at. (dus niet via het ipcc bestand) direct op iphone geinstalleerd. Toen mms/vv en tethering getest. Mms/vv werkte niet tethering werkte wel. Hierna heb het geinstalleerde profiel (tmobile) dmv instellingen/algemeen en de knop verwijderen van mijn iphone verwijderd. Hierna een herstart uitgevoerd. Nu zou je verwachten dat de optie tethering in het netwerkmenu verwijderd zou zijn maar die staat er gewoon nog en werkt ook. Vervolgens MMS en Visual voicemail getest en die werken nu ook. Vraag me niet naar de logica maar het werkt dus who cares Laatst gewijzigd door harter; 24-06-09 om 00:37. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je post.
Zoals ik al eerder meldde, bij mij wert het niet. Ik krijg dat de tethering verdwijnt, al is mijne we jailbroken. Volgens mij zou dat geen invloed moeten hebben? Heb je daadwerkelijk na het succesvol versturen van een MMS gelijk kunnen tetheren (daadwerkelijk internetten met mac of pc)? Zijn er meer mensen bij wie dat op die manier ok werkt? Ik zie namelijk nog steeds op diverse forums dat het niet lukt. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je post.
Zoals ik al eerder meldde, bij mij wert het niet. Ik krijg dat de tethering verdwijnt, al is mijne we jailbroken. Volgens mij zou dat geen invloed moeten hebben? Heb je daadwerkelijk na het succesvol versturen van een MMS gelijk kunnen tetheren (daadwerkelijk internetten met mac of pc)? Zijn er meer mensen bij wie dat op die manier ok werkt? Ik zie namelijk nog steeds op diverse forums dat het niet lukt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ten minste bij mij wel. Succes.... |
|
|||
|
|||
Vraag me niet precies hoe, maar het is gelukt !
Ik heb alle profielen verwijderd en netwerkinstellingen reset. Toen was ik de MMS optie kwijt. Daarna het profiel van Casper geladen http://caspermansveld.nitrocom.nl/nl_tmob.mobileconfig Helaas had ik toen nog steeds geen MMS, tethering werkte. Toen het profiel van help.benm.at erop gezet, netwerkinstellingen reset, na reboot weer MMS beschikbaar. Toen het profiel van ben eraf en dat van Casper erop, zonder reboot. Nu werkt tethering en MMS! Ik durf alleen niet te rebooten nu . Wellicht dat dit iemand helpt, ik lees het graag. |
|
|||
|
|||
Na de reboot is thetering er nog maar bij dee poging te verbinden verdwijnt deze optie compleet uit het menu -en dus geen thetering meer
ben terug gegaan naar pdanet werkt uitstekend! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Custom IPCC files | forumzoeker | Overige providers Nederland | 563 | 21-12-11 18:03 |
iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering? | frans3gs16gb | KPN | 1 | 19-01-11 19:53 |
Tethering 3GS/KPN zonder configfiles of ander gedoe | tychop | KPN | 9 | 14-07-10 15:45 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
|
|