Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) heb KPN abo en help.benm.at procedure gedaan maar de optie tethering komt niet in mn settings naar voren, anybody an idea? (uiteraard ff aan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb KPN abo en help.benm.at procedure gedaan maar de optie tethering komt niet in mn settings naar voren, anybody an idea?
(uiteraard ff aan en uit gezet) Laatst gewijzigd door iPhonegekochtinItaly; 20-07-09 om 11:42. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
op die site van benm kun je voor kpn beter zelf een config maken met de config generator. werkt bij mij perfect
kpn instellingen staan hier http://qelp.kpn.com/Apple/iPhone-3G/...tig-instellen/ Laatst gewijzigd door iphonsus; 20-07-09 om 18:23. |
|
|||
|
|||
werkt dus niet bij mij. Zou er verschil zijn tussen 3G en 3GS?
Ik heb iTunes 8.2.1.6 |
|
||||
|
||||
Werkt hier, maar wat is het ontzettend traag.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook thetering geïnstalleerd maar bij mij komt er in het instellingen menu niet de optie te staan internet-thetering, heb wel het menu mobiel datanetwerk.
dus geef mij advies |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde. Alles al geprobeerd, maar geen menu optie tethering. Ik heb KPN. Iemand een idee waarom de tethering optie niet naar voren komt? moet je verder nog ergens aan denken? Wi-Fi uit oid (ook al geprobeerd btw)?
|
|
|||
|
|||
Werkt het met 3.0.1?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
effe een vraag waarop ik zo 1,2,3 het antwoord niet op kon vinden... maar heb je altijd itunes nodig om tethering te kunnen gebruiken?!? Ik sloot me iphone aan op de laptop van me vriendin en hij zag de phone wel maar niet als netwerk zoals op mijn eigen laptop met wel itunes. Na itunes op de laptop van me vriendin gezet te hebben deed ie het wel... best lastig vond het juist zo makkelijk om even je iphone aan iemand ze laptop aan te sluiten hoppa inet! maar zo werkt het dus niet schijnbaar.... zijn de drivers soms los te verkrijgen of een andere oplossing?!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Even voor jouw provider de juiste instellingen selecteren en het profiel installeren, iPhone opnieuw starten en Tethering werkt weer |
|
|||
|
|||
ik heb op dit moment firmware 3.1, maar krijg via help.benm.at niet de juiste instellingen om gebruik te kunnen maken van thetering..
iemand advies? heb inmiddels anders topic al gevonden, excuus! Laatst gewijzigd door bekkiej; 16-09-09 om 11:42. |
|
|||
|
|||
Probleemloos getetherd via KPN tot upgrade naar 3.1. Bij eerste verbindingspoging daarna verdween de tetheroptie blijvend uit mijn instellingenmenu, zodat tetheren niet meer kan.
Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Is het bij jullie ook zo dat je word verbonden met 1233 als je Voicemail opent, waarna hij vraagt om je 10-cijferige telefoonnummer? Bij mij zegt hij vervolgens dat het nummer niet bekend is.
Het lijkt mij dus dat het probleem bij T-mobile ligt, en niet op mijn mobiel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook hier...
Ik heb een KPN abonnement met een unlocked iphone 3Gs (FW 3.1.2) Op benm.at de KPN link gebruikt, maar die geeft aan in mijn toestel dat het profiel "unsigned" is. Uiteraard na het neerzetten van het profiel keurig de telefoon uit en aan gezet. De schuifknop "tethering" vind ik ook nergens terug. Iemand enig idee ???? |
|
|||
|
|||
tja.. allemaal wachten op de tethering functie, ik zou zeggen jailbreaken die phone en mywi installeren van Rock!! kost je omgerekent rond de 7 euro en je maakt van je iphone een router via 3G ! ja ik weet 7 hele euros....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak toepassen omdat ik alleen tethering wil gebruiken is wat overtrokken lijkt me. |
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je hulp!
Tethering is a go! |
|
|||
|
|||
haha danke wel me ping doet het nu ook weer kon eerst niks ontvangen of alleen als ik werd gebelt en dan deet ik de ping berichte ontvangen over Wi-Fi
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Custom IPCC files | forumzoeker | Overige providers Nederland | 563 | 21-12-11 18:03 |
iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering? | frans3gs16gb | KPN | 1 | 19-01-11 19:53 |
Tethering 3GS/KPN zonder configfiles of ander gedoe | tychop | KPN | 9 | 14-07-10 15:45 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
|
|