Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) redrohX, hoe open je dat bestandje op je iPhone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
redrohX, hoe open je dat bestandje op je iPhone?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die heb ik naar mezelf gemaild via de Mac en op de iPhone in Mail geopend door er op te drukken. Dat bestandje krijg je als het goed is als attachment te zien.
Probeer met Firefox dat bestandje eerst te downloaden vanaf die link. Dat werkt geloof ik beter dan Safari of IE (las ik ergens). |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nog ideeen iemand? bvd |
|
|||
|
|||
Daar was ik zelf ook bang voor (heb de hele dag lopen *****n ermee), maar als je nu apart die config file installeert zou het moeten werken. Ik kan natuurlijk geen garantie geven, maar bij een collega van mij werkt het ook op mijn manier (ook via Vodafone).
Voordeel van die config files is dat je ze op de iPhone zelf kan deleten, in tegenstelling tot die .ipcc bestandjes. Ik had er vanmiddag 1 die opeens het Vodafone logo bovenin had geplaatst. Erg vervelend, want dat vind ik niet mooi. ;-) Ben dus eerst terug naar fabrieksinstellingen gegaan en daarna 3.0 opnieuw geinstalleerd alleen maar om dat logo weg te halen. |
|
|||
|
|||
ge woon met je iphone er heen browsen en er op klikken!
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt alles nu met Vodafone, mms en tethering... Super bedankt...
|
|
||||
|
||||
Ok dat maar eens proberen dan, Ik heb alleen geen vodafone maar een officieel Tmobile abbo. even kijken wat ik aan moet passen.
ps. meer mensen last van dat ze geen verbinding met de Appstore kunnen maken? ik kan wel in de appstore zelf maar zodra ik Shazam probeer te installeren geeft hij opeens de melding; geen verbinding met appstore mogelijk. edit; nu voor de 6de keer opnieuw geprobeerd en nu blijft het shazam icoon gewoon op de status; Wachten... hangen. ..... |
|
||||
|
||||
PaterNl, komt gewoon omdat het zo druk is bij Apple.. Morgen of overmorgen zal het wss weer allemaal zonder problemen werken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik hoop echt zwaar dat je gelijk hebt want tot nu toe heb ik eigenlijk geen enkel probleem ervaart met mijn iphone, nu na 3.0 lijk ik er steeds meer bij te krijgen. tijd voor wat gezond geduld dus |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je 06 nummer al ingevoerd in het telefoon menu?
|
|
||||
|
||||
Ik nu ook niet meer, na de Factory Restore + 3.0 installatie. Ik denk dat je die optie erbij krijgt zodra je gebruik maakt van die Ipcc bestanden, die dus 'legaal' wat geavanceerdere settings unlocken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het nu ook niet, beide op de iphone zelf en itunes, beide geven een foutmelding.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem, mms wordt niet vertsuurd en geen menu optie
|
|
|||
|
|||
Ik zal even vertellen hoe ik het gedaan heb:
Eerst handmatig de mms instellingen geplaatst en heb deze gegevens gebruikt: APN live.vodafone.com Gebruikersnaam vodafone Wachtwoord vodafone MMSC mmsc.mms.vodafone.nl:80 mms proxy 192.168.251.150:8799 maximale mms-grootte niks ingevuld MMS UA Prof URL niks ingevuld Daarna het script van redrohX gebruikt via de iphone geopend in safari: Iphone mobile config files Vodafone gekozen en de instaler gedaan via de iPhone. Daarna een restart en alles werkte gelijk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
MMS instellingen vindt je onder:
Instellingen/Algemeen/Netwerk/Mobiel datanetwerk |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Custom IPCC files | forumzoeker | Overige providers Nederland | 563 | 21-12-11 18:03 |
iPhone 3gs 16GB KPN 4.2.1 & tethering? | frans3gs16gb | KPN | 1 | 19-01-11 19:53 |
Tethering 3GS/KPN zonder configfiles of ander gedoe | tychop | KPN | 9 | 14-07-10 15:45 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
|
|