eenmaal wi-fi gehad, sindsdien nooit meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb, zoials velen hier blijkbaar een probleem met mijn iphone. ik heb mijn iphone ongeveer een maand nu. ik heb hem de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eenmaal wi-fi gehad, sindsdien nooit meer
Hallo , ik heb, zoials velen hier blijkbaar een probleem met mijn iphone.
ik heb mijn iphone ongeveer een maand nu. ik heb hem de eerste morgend dat ik mijn iphone had hem op Safari laten gaan. geen probleem vas gestelt toen. ik kon perfect op wi-fi. daar na ben ik het huis uit gegaan dus mijn wi-fi verbinding is verbroken. siensdien hb ik nooit meer met de iphone op wi-fi gekunnen. niet thuis, wat ik die ochtend wel kon. ook in gebouwen, waar vrienden van mij met de zelfde iphoneverise wel op wi-fi kunnen, vind mijn iphone niets ( mijn vrienden hadden TelenetHotspot , Belgie ) . soms krijg ik wel het vakje om een wi-fi verbinding te selecteren, maar als ik hem dan selecteer zegt hij dat er geen verbinding is gemaakt kunnen worden met de Wi-Fi verbinding. ik heb hier ongeveer een maand met gewacht omdat Belgacom( Belgie ) een nieuwe internetverise kwam insaleren ( adsl+ ). ik weet dat hier al veel topics over gemaakt zijn, maar ik vond geen die de zelfde 'story' had dan de mijne. als er wel een topic is waar ik verder geholpen kan worden mag dat doorgelinkt worden en mag deze gesloten worden . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens hersteld? Zo ja, dan is het waarschijnlijk een hardware probleem en kan je best teruggaan naar de winkel.
|
Labels |
iphone3g, probleem, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu vervangen en sindsdien niks meer... | Loxxie13 | iPhone algemeen | 12 | 24-01-11 12:27 |
Gezien, weg, nooit meer teruggevonden | Timelord | Archief | 4 | 13-08-09 23:47 |
Nooit meer je wens hoeven uitschrijven.. | Cmdaulnis | Chat en geruchten | 7 | 30-11-08 19:53 |
Nog nooit rekening van T-mobile gehad | KoenvW | Odido (T-Mobile) | 19 | 23-11-08 11:36 |
|
|