//

Problemen met eigen wifinetwerk

Problemen met eigen wifinetwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen heb ik problemen dat mijn iPhone 3Gs ineens niet meer via wifi op mijn eigen router kan. Terwijl dat wel lukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-10, 21:28
goallie goallie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard Problemen met eigen Wi-Finetwerk

Sinds een aantal dagen heb ik problemen dat mijn iPhone 3Gs ineens niet meer via Wi-Fi op mijn eigen router kan. Terwijl dat wel lukt op open Wi-Fi-aansluitingen in de omgeving.

Ik heb een experia-box van kpn, maar er zit een risico aan om die een harde reset te geven gezien ook de telefoonaansluiting hier over heen gaat. Wel heb ik de router een keer aan en uit gezet.

Daarnaast krijgt mijn PS3 wel via Wi-Fi toegang tot de router, dus dat is een raar verhaal, want dan zou die het ook niet moeten doen, toch?

Ik heb verder alle varianten WPA/WPA2 en WEP codes geprobeerd, maar ik blijf steeds de melding krijgen: "geen verdinding mogelijk met netwerk ....."

Dit gezeur heb ik sinds de nieuwe firmware 3.1.3 (7E18) er op staat.

Nu heb ik hier een aantal vragen over:
1. Zou ik dit probleem kwijt zijn met eenn apple airport express misschien omdat die een ander signaal geeft?

2. Is het anders handig om een restore van mijn iphone te doen? in de hoop een andere firmwareversie er op te krijgen? of is er een andere mogelijkheid op firmware te downgraden?

Ik hoop dat iemand ideeën heeft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-10, 21:48
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik draai op de zelfde combinatie en ervaar met de nieuwe firmware geen problemen.
(Ik bel niet met de experia)

Wel heb ik eens een probleem gehad bij een bevriend netwerk, daar kon ik ineens niet meer in Reset (uit/aan) van de Iphone loste alles op.

Ik hád een Aiport maar dat ding kost een hoop geld en voegde voor mij niks extra's toe (alleen stroom verbruik) dus die is verkocht.
Airport ondersteunt de N dingus snelheid, maar Iphone kan daar niet mee overweg dus moet je naar lagere b/g netwerk terug.
  #3  
Oud 26-02-10, 07:27
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Waarschijnlijk is een complete restore niet nodig, probeer eerst eens een netwerkherstel: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 26-02-10, 11:39
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Wat soms ook helpt, vliegtuigmodus even uit en weer terug aan.
  #5  
Oud 27-02-10, 22:51
goallie goallie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Vliegtuigmodus aanrader, erg bedankt voor jullie hulp. Hij werkt weer goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod met eigen wil giggidy iPhone algemeen 2 30-12-10 21:40
eigen beltoon maken met .. redcloud1 iPhone Apps 0 11-11-10 17:41
Windows: met iphone op eigen netwerk sonnyh Desktop-applicaties 0 06-02-10 08:22
DJ'en met eigen itunes muziek StilleW Jailbreak apps en thema's 1 05-03-09 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.