Problemen met eigen wifinetwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen heb ik problemen dat mijn iPhone 3Gs ineens niet meer via wifi op mijn eigen router kan. Terwijl dat wel lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met eigen Wi-Finetwerk
Sinds een aantal dagen heb ik problemen dat mijn iPhone 3Gs ineens niet meer via Wi-Fi op mijn eigen router kan. Terwijl dat wel lukt op open Wi-Fi-aansluitingen in de omgeving.
Ik heb een experia-box van kpn, maar er zit een risico aan om die een harde reset te geven gezien ook de telefoonaansluiting hier over heen gaat. Wel heb ik de router een keer aan en uit gezet. Daarnaast krijgt mijn PS3 wel via Wi-Fi toegang tot de router, dus dat is een raar verhaal, want dan zou die het ook niet moeten doen, toch? Ik heb verder alle varianten WPA/WPA2 en WEP codes geprobeerd, maar ik blijf steeds de melding krijgen: "geen verdinding mogelijk met netwerk ....." Dit gezeur heb ik sinds de nieuwe firmware 3.1.3 (7E18) er op staat. Nu heb ik hier een aantal vragen over: 1. Zou ik dit probleem kwijt zijn met eenn apple airport express misschien omdat die een ander signaal geeft? 2. Is het anders handig om een restore van mijn iphone te doen? in de hoop een andere firmwareversie er op te krijgen? of is er een andere mogelijkheid op firmware te downgraden? Ik hoop dat iemand ideeën heeft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik draai op de zelfde combinatie en ervaar met de nieuwe firmware geen problemen.
(Ik bel niet met de experia) Wel heb ik eens een probleem gehad bij een bevriend netwerk, daar kon ik ineens niet meer in Reset (uit/aan) van de Iphone loste alles op. Ik hád een Aiport maar dat ding kost een hoop geld en voegde voor mij niks extra's toe (alleen stroom verbruik) dus die is verkocht. Airport ondersteunt de N dingus snelheid, maar Iphone kan daar niet mee overweg dus moet je naar lagere b/g netwerk terug. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk is een complete restore niet nodig, probeer eerst eens een netwerkherstel: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
|
|||
|
|||
Wat soms ook helpt, vliegtuigmodus even uit en weer terug aan.
|
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus aanrader, erg bedankt voor jullie hulp. Hij werkt weer goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod met eigen wil | giggidy | iPhone algemeen | 2 | 30-12-10 22:40 |
eigen beltoon maken met .. | redcloud1 | iPhone Apps | 0 | 11-11-10 18:41 |
Windows: met iphone op eigen netwerk | sonnyh | Desktop-applicaties | 0 | 06-02-10 09:22 |
DJ'en met eigen itunes muziek | StilleW | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-03-09 21:53 |
|
|