internet op ipod touch discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, ik wil namelijk internet op men ipod touch maar geen wifi,ik wil namijl internet zoals men op de iphone kan zetten door een bel-opperator.En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet op ipod touch
beste,
ik wil namelijk internet op men ipod touch maar geen Wi-Fi,ik wil namijl internet zoals men op de iphone kan zetten door een bel-opperator.En nu is mijn vraag bestaan er geen zendertjes zoals de gps-zender om internet op te vangen.Het hoeft niet gratis te zijn, mag ook in de maand betalen zijn maar ik wil gewoon altijd en overal bereikbaar zijn. Bedankt, Sergei |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
http://www.google.nl/m/search?q=Ibluon&resnum=1&ei=m5ebS-C1N6XUjAf-2KwB&sa=X&oi=revisions_inline&ct=revision&cd=1
gevonden google. Ibluon |
|
|||
|
|||
dat vangt toch geen internet op? Of wel?
|
|
|||
|
|||
Als je internet wilt hebben zul je toch een abo moeten afsluiten.
Wi-Fi is in de meeste steden wel te vinden. Er zijn veel onbeveiligde netwerken en veel kroegen hebben een open netwerk. Zelfs op het vliegveld in tanger zit een onbeveiligd netwerk. .........maar tja om steeds daar naar toe te vliegen...... |
|
|||
|
|||
ik heb een 'cable modem' van motorolla(internet die op kabel werkt).Er zijn 2 pc's aan aangesloten ,maar kan ik dan niet via bleutooth van mijn pc verbonden zijn met de ipod touch en zo internet op vangen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Beste is gewoon een router kopen, dan heb je ook snel internet en hoef jou PC ook niet uren aan te staan.. |
|
|||
|
|||
en als je via bluetoot verbonden bent voor internet , kan er dan iemand ook via blietooth op mijn internet komen ?
|
|
|||
|
|||
trouwens er is nu een project dat heet ibluever waarmee je via je mobiel (met bluetooth) op internet kan op je iPod Touch. Is alleen nog niet klaar. Makers zeggen op hun blog dat het al werkt. Weet alleen niet wanneer de release is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt, kan u dan aub die blog eens doorsturen , wil graag zo'n programa op men ipod touch . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch na lock geen internet meer | NoWayOut | iPhone algemeen | 1 | 09-01-11 22:14 |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
|
|