Applicaties waaroor nodig is wifi sluiten meteen af discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen sluiten mijn applicaties waarvoor ik wifi/3G nodig heb meteen af! dit zijn onder andere cydia app store hyves en een aantal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicaties waarovoor Wi-Fi/3G nodig is sluiten meteen af
Sinds een paar dagen sluiten mijn applicaties waarvoor ik Wi-Fi/3G nodig heb meteen af!
dit zijn onder andere cydia app store hyves en een aantal spellen zoals vampires, ninja en nog een aantal ! ik heb geprobeerd de iphone opnieuw te installeren maar dat gaf geen verbetering, eerst software 3.0 opnieuw geinstalleerd, daarna software 3.1(7c144) geinstalleerd, maar hou hetzelfde probleem Heb 3.1.2 ook nog geprobeerd, maar dat liep helemaal vast wat kan ik hieraan doen ? Laatst gewijzigd door Bierkameel; 19-03-10 om 18:53. Reden: foutje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helemaal niemand die wat weet ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch volledig sluiten van applicaties | NomenNescio | iPhone Apps | 1 | 20-08-10 16:17 |
iPhone: Applicaties sluiten pas na aantal seconden af | Empu Besar | Jailbreak | 9 | 05-11-09 12:08 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 28-07-08 15:29 |
Alle apps sluiten meteen of openen niet eens... | kraan79 | Archief | 6 | 27-07-08 18:34 |
|
|