//

geen wifi en 3gs

geen wifi en 3gs discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 16gb 3gs iphone 3.1.2, gekocht november 2009 in de USA en jb toegepast via blackra1n. Mijn telefoon viel afgelopen vrijdag uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-10, 16:38
Vanes Vanes is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard geen Wi-Fi en 3gs

Hallo,

Ik heb een 16gb 3gs iphone 3.1.2, gekocht november 2009 in de USA en jb toegepast via blackra1n. Mijn telefoon viel afgelopen vrijdag uit en door hem aan de pc te leggen opnieuw opgestart, sindsdien heb ik geen Wi-Fi meer. Je kunt geen netwerk kiezen, wanneer ik alle gegevens van het netwerk invoer, kan er ook niet verbonden worden. Ik heb de netwerkinstellingen gereset maar daarna nog steeds geen Wi-Fi. Zaterdag ging ik naar Duitsland en heb dataroaming en 3gs uitgezet, toen ik 's avonds weer in NL was, zette ik dataroaming en 3gs weer aan maar geen verbinding !! Ik heb de vliegtuigmodus aan en uit gezet maar dat heeft ook niet geholpen. Weet iemand wat ik kan doen?
Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi op men 3GS na update/jailbraik naar 4.3.1 Simon3tiw Wi-Fi 1 05-04-11 21:54
3GS ineens slechtere Wi-Fi en geen GPS coelho Wi-Fi 5 04-03-11 17:34
Geen Wi-Fi bij 2e hands iPhone 3GS Thommes Wi-Fi 3 02-03-11 00:07
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. wmaxim Wi-Fi 9 18-08-08 12:53
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.