Mifi instellingen voor Vodafone gevraagd discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Aangekocht Mifi device en ga deze gebruiken met een 2e simkaart van vodafone. Mifi vraagt (Vodafone) APN gegevens om met 3G en hoger netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mifi instellingen voor Vodafone gevraagd
Hallo
Aangekocht Mifi device en ga deze gebruiken met een 2e simkaart van vodafone. Mifi vraagt (Vodafone) APN gegevens om met 3G en hoger netwerk te kunnen connecteren om mij daarna toegang te geven tot internet. Weet iemand de Vodafone APN gegevens die nodig zijn zodat met mijn MiFi/Wi-Fi, gebruik voor internet, geen kosten meer verschuldigd zijn als ik met mijn Iphone en/of Laptop via Mifi/Wi-Fi ga surfen. TIA |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
APN Vodafone
de gegevens zijn:
APN: office.vodafone.nl gebruiker: vodafone wachtwoord: vodafone
|
|||
|
|||
Dank voor je antwoord. Heb jij ook kennis over de slimste simcard in Nederland en Frankrijk (laagste kosten).
Volgens mijn info was ieder prepaid ok maar naar mijn idee moet altijd een data-abbonement opzitten vr Gr. Hans |
|
|||
|
|||
Hans, ik kan je met de tweede vraag helaas niet helpen. Omdat ik mijn iPhone voornamelijk zakelijk gebruik is kijn inrichting van het Belgische toestel nogal saai. Onze zakelijke provider is Vodafone en daarom wist ik die instellingen toevallig.
|
|
|||
|
|||
Ok en nogmaals dank
|
Labels |
kostenloos surfen, mifi.Wi-Fi.vodafoe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MiFi hotspot voor iPad maken-hoe? | Christiaan94 | iPad algemeen | 1 | 24-07-10 18:24 |
[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen | Olaf! | Vodafone | 119 | 14-10-09 23:48 |
Configuratie voor Vodafone live - Hulp gevraagd | Kesse | Archief | 1 | 05-10-09 14:02 |
3Gs Vodafone instellingen | Pino777 | Archief | 1 | 08-08-09 12:22 |
Instellingen vodafone zakelijk | perryb | Vodafone | 2 | 12-06-08 22:49 |
|
|