Instellingen vodafone zakelijk discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Best iphone gebruikers ik loop tegen het volgende probleem aan: Mijn instellingen voro het vodafone netwerk zakelijk zijn APN: office.vodafone.nl gbr naam: vodafone w8twoord: vodafone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen vodafone zakelijk
Best iphone gebruikers ik loop tegen het volgende probleem aan:
Mijn instellingen voro het vodafone netwerk zakelijk zijn APN: office.vodafone.nl gbr naam: vodafone w8twoord: vodafone Volgens vodafone is dit helemaal juist en is ook mijn abbo geschikt om te inetrnetten. Dat klopt ook wel want als ik mijn sim in de iphone van mijn collega stop werkt edge gewoon met de instellingen die hierboven staan. Stop ik daarna de sim in mijn eigen iphone dan werkt edge niet en meldt safari "Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is " Ik kan verder volgens mij nergens iets instellen, maar krijg dus mijn internet niet aan de gang via edge. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zoekfunctie gebruiken !
vodafone+edge intypen en je komt er wel
|
|||
|
|||
oplossing gevonden, boss prefs erop gezet en wat in en uitschakelen en het werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apn instellingen vodafone? | nschip | Vodafone | 0 | 19-09-10 17:58 |
Vodafone zakelijk Mobiel online instellingen | efefes | Vodafone | 19 | 27-04-10 01:10 |
[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen | Olaf! | Vodafone | 119 | 14-10-09 23:48 |
3Gs Vodafone instellingen | Pino777 | Archief | 1 | 08-08-09 12:22 |
Vodafone zakelijk op iPhone | Mac159 | Vodafone | 0 | 19-06-08 15:24 |
|
|