Geen internet met Wifi:( discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan sins een tijd niet meer op internet via WiFi . Hij geeft ook aan, pdp identiteit niet geaccepteerd. Ik heb een prepaid, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internet met Wi-Fi:(
Hallo,
Ik kan sins een tijd niet meer op internet via Wi-Fi. Hij geeft ook aan, pdp identiteit niet geaccepteerd. Ik heb een prepaid, maar kan niet op Wi-Fi. Hiervoor wel gewoon. Heb ook de forums doorgelezen en hier en daar wat geprobeerd, maar niks lukt. Overigens ben ik wel op een ander Wi-Fi netwerk online geweest, maar bij mijt huis lukt hij niet meer. Heb Wi-Fi netwerk laten vergeten, uitgezet, netwerkinstellingen herstelt, maar niks lukt. Wie kan me helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi, geen internet | Brum | Wi-Fi | 0 | 13-02-11 22:37 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
wel Wi-Fi geen internet met 3G | rb1962 | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-09-08 17:29 |
Wel Wi-Fi geen internet | jpbouw | Wi-Fi | 8 | 12-04-08 14:16 |
|
|