//

Wifi error

Wifi error discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hey... ik heb een vraagje : mijn wifi connectie thuis wilt niet werken op mij Iphone...hij verbind wel maar ik kan niets met internet openen... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-10, 17:45
Zennoke's schermafbeelding
Zennoke Zennoke is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Wi-Fi error

hey...

ik heb een vraagje : mijn Wi-Fi connectie thuis wilt niet werken op mij Iphone...hij verbind wel maar ik kan niets met internet openen...

heb mijn bakje van antenne al geresset en krijg elke keer hetzelfde probleem...de pc zelf werkt perfect met internet...

en met andere netwerken verbind hij perfect...

en as hij dan met mijn netwerk verbind valt mij wel op dat hij alleen mijn ip adress in vult en het subnetmasker maar niet de Router of DNS....deze zijn belangrijk neem ik aan?

maar de router kunde blijkbaar niet handmatig ingeven?

kan iemand mij helpen want wt zot....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-10, 18:53
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zennoke Bekijk bericht
hey...

en as hij dan met mijn netwerk verbind valt mij wel op dat hij alleen mijn ip adress in vult en het subnetmasker maar niet de Router of DNS....deze zijn belangrijk neem ik aan?

maar de router kunde blijkbaar niet handmatig ingeven?
kan iemand mij helpen want wt zot....
Ik heb de iPad in mijn router toegevoegd bij de rest van de netwerken (laptop/iPod touch/iPhone) zodat de router weet dat als de iPad bij hem aanklopt de router hem toestemming geeft om het internet op te gaan. Hoef ik nooit meer wat in te vullen. De router is beveiligd.
  #3  
Oud 18-08-10, 19:07
Zennoke's schermafbeelding
Zennoke Zennoke is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Ik heb de iPad in mijn router toegevoegd bij de rest van de netwerken (laptop/iPod touch/iPhone) zodat de router weet dat als de iPad bij hem aanklopt de router hem toestemming geeft om het internet op te gaan. Hoef ik nooit meer wat in te vullen. De router is beveiligd.
en hoe heb je dat gedaan?
  #4  
Oud 18-08-10, 19:32
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zennoke Bekijk bericht
en hoe heb je dat gedaan?
Via je PC met (IE of Safari) op je router inloggen, dan kiezen voor home netwerk, dan nieuw netwerk toevoegen en op dat moment je ipad op Wi-Fi zetten. Vul je WEP nummer in. Dan op search zetten en zoekt je router naar nieuwe signalen en vind je iPad, die zet hij dan netjes met de naam onder aan het lijstje van alle netwerkapparaten die je hebt en in je iPad. Nou weet ik niet of iedere router hetzelfde werkt dus het zou kunnen zijn dat het heel anders uitziet bij jou. Ik heb een SpeedTouch. Wellicht dat er anderen hier zijn die je ook nog tips kunnen geven. Succes!
  #5  
Oud 20-08-10, 18:04
W17 W17 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Het kan ook gewoon via: instellingen > Wi Fi en dan zoekt ie hem dan voeg je draadloos netwerkt toen en voer je wachtwoord in en elke keer als binnen bereik van het draardloos netwerk bent gaat ie er zelf op.
Reageren

Labels
iphone internet, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Insanelyi repo error en geen Wi-Fi teken SneakymanNL Jailbreak apps en thema's 3 30-03-11 19:43
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk pieter0000 Wi-Fi 1 22-01-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:35.