Huawai E5 modem/pocket wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Hier men vraagje,ik heb me onlangs een Huawai E5 draadloze modem gekocht,met als bedoeling om op plaatsen met zeer slecht bereik toch nog van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Huawai E5 modem/pocket Wi-Fi
Hoi
Hier men vraagje,ik heb me onlangs een Huawai E5 draadloze modem gekocht,met als bedoeling om op plaatsen met zeer slecht bereik toch nog van internet gebruik te maken langs men iphone,en om men Wi-Fi bereik thuis uit te breiden.... Nu kunt u me soms hier verder mee helpen,ik wil sowieso men huidige abo houden van 15eu(belgie mobile vikings),maar wat moet ik doen voor deze modem te kunnen gebruiken? Die vraag een simkaart en dan zou ik dus altijd moeten wisselen... Is er zoiets als dual sim met zelfde nr of werkt dit met u data only aanbod? Of kan dit zonder sim?? dit is het produkt Huawei E5 Pocket Wi-Fi-modem - reviews - ZDNet Alle hulp is echt welkom grdz Marc aka Flemishrav3r |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding via telefoon (belbundel) of via Modem (Wi-Fi) | paradagroenendijk | Wi-Fi | 0 | 28-03-11 12:56 |
update 3.0 naar 3.12 Wi-Fi aan/uit grijs, lege modem firmware | master | Wi-Fi | 3 | 20-04-10 22:36 |
Kan geen verbinding maken met Speedtouch modem - Wi-Fi | NPE | Wi-Fi | 19 | 22-01-10 08:33 |
Wi-Fi en draadloze modem? | ewout_dc | Wi-Fi | 0 | 22-01-09 09:59 |
Wi-Fi, iMei en modem firmware leeg? | efefes | Unlock [archief] | 16 | 03-01-08 13:09 |
|
|