Apps werken niet met Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds twee weken ben ik de trotse bezitter van een Iphone 4. Ik heb echter een probleem. Wanneer ik verbind met een Wifi-netwerk werken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps werken niet met Wi-Fi
Hallo,
Sinds twee weken ben ik de trotse bezitter van een Iphone 4. Ik heb echter een probleem. Wanneer ik verbind met een Wi-Fi-netwerk werken mij apps niet goed meer, bijv: - De applicatie NOS Journaal toont wel de veschillende journaals die bekeken kunnen weorden, maar de video wordt niet afgespeeld - 3voor12luisterpaal start correct op, maar albums worden niet getoond - Mbox (mailprog) geeft melding dat mail is ontvangen, maar body van de tekst wordt niet geladen. Ik zie dat de iphone wel probeert --> Naast battery indicator draait het cirkeltje gewoon rond, maar er gebeurt niks. Wie kan me helpen? Groeten Dennis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb het zelfde probleem.... op school dan als ik op Wi-Fi zit . kan ik app word niet openen.... en bij NU.nl worden alle plaatjes niet gezien... |
Labels |
apps, probleem, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi en Bluetooth werken niet. | yassine | Wi-Fi | 4 | 17-05-10 22:57 |
apps werken niet! | bas-panneman | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-10-09 13:28 |
Apps werken niet | Spenc3r | Archief | 3 | 06-01-09 22:18 |
appstore apps die (nog) niet werken met 2.1 | mhoutman | iPhone Apps | 18 | 15-09-08 13:07 |
apps werken niet | thommieboy | Archief | 2 | 19-03-08 00:21 |
|
|