Berichttitel: I-phone via wifi schrijft toch van beltegoed af discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb sinds kort de beschikking over de I-Phone. Oud model met jailbreak. Ik wil het eens proberen voor privé gebruik. Als het bevalt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichttitel: I-phone via Wi-Fi schrijft toch van beltegoed af
Hi,
Ik heb sinds kort de beschikking over de I-Phone. Oud model met jailbreak. Ik wil het eens proberen voor privé gebruik. Als het bevalt neem ik een abonnement met Internet. Ik heb nu een prepay Telfort kaartje erin. Als ik via Wi-Fi het internet op ga bv mail ophalen of nu.nl wordt er toch tegoed afschreven van mijn prepay. Ik heb alles uit gezet (netwerk, dataroamimg enz) Weet iemand hoe dit kan? Lijkt me toch niet juist Groeten Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet GPRS en EDGE uit via SbSettings. Dan kan je 100% zeker zijn. Wat eventueel ook kan helpen is foute APN instellingen invoeren.
|
|
|||
|
|||
Hi,
Ik kan via instellingen >algemeen>>netwerk. In mijn scherm netwerk verschijnt dan: Mobiel datanetwerk> hier kan ik de APN bij Mobiele data invullen en tevens bij Internet Thetering ook APN invullen. Op jouw advies hier wat anders ingevuld Dataroaming> Heb ik op uit staan VPN Hier staat de tekst "niet geconfigureerd" Wi-Fi Hier staat mijn Wi-Finetwerk. Waar ik GPRS en Edge uit kan zetten zie ik niet. Groeten Tom |
|
||||
|
||||
Dat kan via SbSettings, een app die je moet installeren via Cydia.
|
|
|||
|
|||
Okay,
Cydia is nu aan het reloaden. Echter een vraag. Als ik straks over ga naar een abonnement met internettoegang wordt moet ik dan de zaken weer terugdraaien? |
|
||||
|
||||
Dan kan je EDGE en GPRS inderdaad opnieuw inschakelen. Dat doe je door simpelweg de omgekeerde stappenvolgorde te volgen
|
|
|||
|
|||
Goed,
echter wordt er dan niet ook weer opnieuw van mijn beltegoed afgeschreven? |
|
||||
|
||||
Niet als je dan wel een abonnement met internettoegang hebt.
|
|
|||
|
|||
Okay,
fijn dat je me zo helpt. Ik heb nu Cydia gereload. Ik heb gezocht op SbSetting. Dan krijg je er enorm veel te zien maar welke moet ik hebben? PS je snap het al ik ben een niet digibeet qua Iphone |
|
||||
|
||||
Gewoon het programma dat 'SbSettings' heet.
|
|
|||
|
|||
de enige die ik vind is SBSettings from BogBoss (Themes)
Ik vraag dit extra daar ik laatst per abuis een upgrade heb gedaan en moest het toestel weer een jailbreak die ik niet zelf kan doen ondergaan |
|
|||
|
|||
Hi,
het lijkt erop dat het werkt. ik heb de App gedownload. Het was de goede daar was ik achter gekomen via Alternatief voor BossPrefs: SBSettings (Cydia) - iPhone - iPhoneclub.nl Ik denk DAT HET GELUKT IS! Ik heb in het nieuwste SbSettings 39 en data uitgezet. Volgens mij gaat het goed Ik laat het over en paar dagen weten. in ieder geval bedankt Tom |
|
|||
|
|||
en het is gelukt.
Het werkt nog steeds goed. Dank Tom |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel op Wi-Fi toch geen ontvangst! | Vinneken | Wi-Fi | 1 | 29-11-10 19:15 |
Beltegoed verdwijnt binnen Wi-Fi-netwerk | superman | Wi-Fi | 18 | 16-02-10 20:58 |
Wi-Fi kost toch geld? | Ancotje | Archief | 2 | 14-12-09 18:02 |
iPhone 3G: Zonder Wi-Fi toch unlocken 2.X.X | Dolfijn | Unlock | 2 | 30-05-09 02:20 |
|
|