WIFI mysterie discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPad werkt meestal niet met een Linksys DAP-1360 acces point, terwijl mijn iPod 1G daarentegen vlot functioneert. De iPad heeft met onze 2 gebruikte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi mysterie
De iPad werkt meestal niet met een Linksys DAP-1360 acces point, terwijl mijn iPod 1G daarentegen vlot functioneert. De iPad heeft met onze 2 gebruikte routers verder ook geen problemen. De instellingen op iPad en iPod zijn gelijkaardig. Iemand nog een tip ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt hij helemaal niet of soms wel? Heb je iOS 4.2.1 op je iPad staan? Heb je de router al eens gereset, stroom eraf halen voor een paar minuten en er dan weer instoppen.
Zeg in die tijd op je iPad dat hij dat netwerk moet vergeten, daarna weer opnieuw verbinding proberen te maken met dat netwerk. Je kan ook de netwerk instellingen herstellen op je iPad via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel netwerkinstellingen > Herstel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
iPhone 3G: de-Unlock mysterie | McPeer | Unlock | 4 | 19-01-10 14:46 |
Het grote app sync mysterie | kirrid | iPhone Apps | 10 | 20-07-09 01:17 |
|
|