na WIFI-netwerkkeuze ontbreekt Modus EAP-TLS discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een handleiding ontvangen om op mijn zakelijk iPhone 4 het WIFI-netwerk te installeren. Helaas loop ik vast zodra ik de keuze maak voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na Wi-Fi-netwerkkeuze ontbreekt Modus EAP-TLS
Ik heb een handleiding ontvangen om op mijn zakelijk iPhone 4 het Wi-Fi-netwerk te installeren. Helaas loop ik vast zodra ik de keuze maak voor het betreffende Wi-Fi-netwerk.
Volgens de handleiding moet ik na de keuze van het netwerk uitkomen op een scherm Wachtwoord, met daarop Gebruikersnaam/Wachtwoord en het veld Modus (automatisch>). In dit laatste veld zou ik moeten kiezen voor EAP-TLS. Helaas ontbreekt het veld Modus in het wachtwoordscherm en ik heb nog steeds niet kunnen achterhalen waaraan dit ligt (een collega krijgt dit Modus-veld wel direct te zien, maar we hebben nog geen verschil gevonden). Wie heeft voor mij de gouden tip? Alvast bedankt. PS mail- en agendasynchronisatie (Outlook) is zonder problemen verlopen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Sorry dat ik zo'n oud topic weer opratel, maar ik zit namelijk met hetzelfde probleem en kan nergens een antwoord vinden.. Mijn vraag dus aan TS: Heb je het inmiddels opgelost en hoe? Voor de rest: Wie kan mij hiermee verder helpen? Mijn problemen zijn exact zoals hierboven beschreven incl. mail- en agendasynchronisatie die reeds zonder problemen is verlopen! Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
Easy as pie, gewoon niet via je iPhone het Wi-Fi netwerk instellen.
In plaats daarvan gebruik je de iPhone configuratie utility. |
Labels |
eap-tls, modus, wachtwoord, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Postcode ontbreekt bij contactpersonen | mees | iPhone algemeen | 0 | 26-01-11 21:34 |
Email versturen, via TLS beveiliging. Hoe in te stellen? | iphonedre | iPhone algemeen | 0 | 05-01-11 14:58 |
mobile me ontbreekt ineens op pc | mees | Archief | 3 | 09-09-09 11:47 |
Tabblad 'programma's' ontbreekt | ymv | iPhone algemeen | 3 | 18-05-09 23:27 |
Email met TLS / Zertificaat ?! | Frits | iPhone algemeen | 1 | 24-11-08 19:16 |
|
|