geen wifi op ipod discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Vandaag heb ik ipod touch gekocht. Nu hebben wij thuis nog een ouderwetse kabel internetverbinding die van de modem naar onze computer loopt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen Wi-Fi op ipod
Beste allemaal,
Vandaag heb ik ipod touch gekocht. Nu hebben wij thuis nog een ouderwetse kabel internetverbinding die van de modem naar onze computer loopt. Kan iemand mij vertellen of dat betekent dat ik dan thuis geen gebruik kan maken van de Wi-Fi van de ipod? Of zijn er wel manieren om hier gebruik van te maken? Daarnaast heb ik twee apps gedownload uit de store...Deze worden niet zichtbaar op de ipod. Hangt dit ook samen met Wi-Fi? Alvast bedankt voor de reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als jullie nog geen router hebben die Wi-Fi aanbiedt kun je (uiteraard) ook geen gebruik maken van Wi-Fi...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
iPhone 3GS: Na jailbreak geen Wi-Fi, dus geen unlock!? | Strifer | Unlock | 4 | 25-02-11 22:21 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
Ipod Touch geen Wi-Fi na update 2.0.1 | saskia_89 | Wi-Fi | 0 | 09-08-08 16:05 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|