Onbeperkt WiFi via KPN (NS-stations, treinen) met xs4all discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om automatisch een hotspot link te maken waarin al je provider, inlognaam en wachtwoord inzit om zo sneller in te loggen? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om automatisch een hotspot link te maken waarin al je provider, inlognaam en wachtwoord inzit om zo sneller in te loggen?
Ik maak gebruik van de trein en als je stilstaat bij een station dan rijd de trein alweer weg voordat je volledig bent ingelogd! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand geprobeerd of die standaardlogin werkt die flexa aandroeg? Als ik dit draadje eerder had gelezen had ik het vandaag zelf kunnen ervaren op station Haarlem, helaas
|
|
|||
|
|||
bij werkt het niet op adam duivendrecht, adam zuid, utrecht cs. Verder kom ik nergens dus nee bij mij werkt standaard login niet. Ga eens wat xs4all vrienden maken
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag ook geprobeerd om in te loggen op het KPN netwerk.
Voorheen ook wel eens gedaan met mijn MacBook, ik word dan doorgestuurd naar de inlogsite van kpnhotspots, vervolgens kan ik inloggen met mijn gegevens van Planet. Met mijn iPhone wil het echter nog niet lukken. Ik ben wel verbonden geeft mijn iPhone aan, maar als ik naar safari ga, dan kan ik niet internetten. Er wordt ook nergens om mijn username/ww gevraagd... Iemand tips? |
|
|||
|
|||
Ja ik heb datzelfde probleem. In de browser wordt je inderdaad direct doorgestuurd, maar op de iphone kun je nergens je inloggegevens kwijt. Ik heb xs4all inloggegevens maar ik kan er niets mee met de iphone...
|
|
|||
|
|||
Nog steeds wil het niet lukken bij mij, misschien nog iemand die het wel werkend heeft?
|
|
|||
|
|||
Ja zou nice zijn!
|
Labels |
hotspots |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN inlogscherm op stations | marcel_k | Wi-Fi | 8 | 17-11-10 08:59 |
Mail XS4ALL via Wi-Fi | RobertGTT | Wi-Fi | 2 | 07-09-10 10:47 |
Gratis Wi-Fi in NS treinen | mla | Wi-Fi | 1 | 30-07-10 11:39 |
Wi-Fi connectie met KPN Experia Box | macamba | iPhone Apps | 7 | 25-03-10 14:24 |
kpn hotspots xs4all | berenddevries | Wi-Fi | 0 | 03-12-08 18:24 |
|
|