Ipad herkent wifi niet meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds twee dagen geeft mijn Ipad aan dat er geen wifi verbinding te vinden is, terwijl deze gewoon aanwezig is. Geen update achterstand op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad herkent Wi-Fi niet meer
Sinds twee dagen geeft mijn Ipad aan dat er geen Wi-Fi verbinding te vinden is, terwijl deze gewoon aanwezig is. Geen update achterstand op de Ipad en ook al geprobeerd de oude instellingen terug te zetten. Allemaal zonder resultaat.
Iemand een idee? bij voorbaat dank, Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan is echt stuk, vrees ik (terug naar de winkel) Verderop in de straat / elders worden ook geen Wi-Fi netwerken gedetecteerd?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad pakt Wi-Fi van thuis niet meer | Fimu | iPad algemeen | 3 | 14-08-14 16:17 |
iPad herkent simkaart niet??? | northernlady | iPad algemeen | 8 | 13-04-11 13:51 |
iPad niet herkent door pc of macbook | Virus | iPad algemeen | 15 | 29-03-11 15:47 |
Windows XP laptop herkent iPad niet | ErikKlein | iPad algemeen | 2 | 25-07-10 12:19 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|