internet discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo forumleden, ik ga voor een week naar belgie,het is maar net over de grens maar ik denk dat ik me internet bundel uit moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet
hallo forumleden,
ik ga voor een week naar belgie,het is maar net over de grens maar ik denk dat ik me internet bundel uit moet zetten. heb de iphone4 pas een dag of 4,wat moet ik uit zetten om geen hoge kosten te krijgen. mvg maria |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan ook een reisbundel aanvragen zoals bij vodafone op reis, voor een tientje een week internet. heb je geen probleem en wel internet.
|
|||
|
|||
Gewoon Dataroaming uitzetten, en dat is alles.
Instellingen -> algemeen -> Netwerk
|
|||
|
|||
roaming
bedankt voor de reactie,ik moet er wel bij vertellen ik heb nog een flex van t-mobile en die laat ik lekker door lopen.
maar als ik voor een weekje in belgie zit,als ik het goed begrijp gewoon roaming uit zetten krijg ik geen kosten? mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ongeacht bij welke provider je zit. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschil mobiel internet & blackberry internet | indodragon | iPhone algemeen | 1 | 24-09-11 18:01 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
|
|