Duitsland/Nederland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds deze week een Iphone 5s en daarbij heb ik een prepaid kaart gekocht,van Blau.de, om eerst eens een beetje van alles uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duitsland/Nederland
Ik heb sinds deze week een Iphone 5s en daarbij heb ik een prepaid kaart gekocht,van Blau.de, om eerst eens een beetje van alles uit te proberen zonder gelijk aan een abbé vast te zitten.
Ik woon in de grensstreek in Duitsland en als ik nu mijn Iphone aan zet dan staat er links boven in de hoek KPN ,ik zit in huis. Als ik nu op het internet zou gaan is het dan dat ik word afgerekend dat ik in het buitenland zit. Loopt de verbinding dan via KPN. Wie weet hier raad. Gr Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan loopt de verbinding inderdaad via KPN. Je kan echter proberen om manueel de Duitse provider te kiezen. Ik heb dat hier ook: de Hollandse T-Mobile is meestal sterker dan Mobistar (B).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s uit Duitsland. Waar verzekeren in Nederland? | daanvoren | iPhone algemeen | 18 | 23-08-15 23:58 |
iPhone5: pre-order in Duitsland verzonden naar Nederland? | ajpohv | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 14-09-12 13:07 |
Chipverschil Nederland Duitsland? | Doets | iPhone algemeen | 6 | 17-12-09 19:55 |
Winkels in Belgie,Nederland of Duitsland die accesoires verkopen? | YvesT | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 30-05-08 23:40 |
Iphone kopen in Nederland/Duitsland | Patrick_hey_ | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 18-05-08 12:36 |
|
|